וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אדלסון נסוג מעסקת רכישת "גלובס"?

29.11.2016 / 16:36

לוואלה ברנז'ה נודע כי כונס הנכסים של פישמן החליט להאריך את המכרז למכירת העיתון הכלכלי עד ל-12 בדצמבר. גורם ב"גלובס": "לא מן הנמנע שהדבר כרוך בבעייתיות בעסקת הרכישה מצד אדלסון"

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

המכרז למכירת עיתון "גלובס" הוארך עד ל-12 בדצמבר - כך נודע לוואלה ברנז'ה. המועד המקורי של סגירת המכרז היה אמור להיות מחר (רביעי) ב-30 בנובמבר. ואולם, בהודעה שנשלחה הערב לעובדי העיתון נכתב כי "לאור בקשות של מתעניינים בקשר למכרז שפורסם בעניין מכירת מניות השליטה במוניטין עיתונות בע"מ או החברות המוחזקות על ידה, הוחלט על ידי הכונסים להאריך את מועד הגשת ההצעות עד ל-12.12.2016".

עוד נכתב בהודעה כי הסיבה להארכת המכרז היא הצורך "להמשיך בבדיקות עומק בנתונים, על מנת שיתאפשר למתעניינים להגיש הצעות ראויות".

בתוך כך, גורם ב"גלובס" אמר הערב לוואלה ברנז'ה כי "לא מן הנמנע שהדבר כרוך בבעייתיות בעסקת הרכישה מצד שלדון אדלסון, שלאחרונה עושה סימנים של יציאה החוצה מהרכישה מסיבות שונות הקשורות בתמהיל אופי העסקה שמוצע לו".

בדצמבר פורסם כי "ישראל היום" שבשליטת אדלסון רכש את מסמכי הרכישה ובחן את נתוני "גלובס". העיתון הכלכלי מצוי בהליך מכירה תחת הליך פירוק של בית המשפט, בעקבות החובות של פישמן לבנקים בסך כ-4 מיליארד שקל. לפי הערכות, מועמד בולט נוסף לרכישת "גלובס" הוא מו"ל "מעריב", אלי עזור.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully