וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"האש שרפה לבבות": סרטון תעמולה קטע את שידורי ערוץ 2 ו-10

פואד סלמה ונועה פרייס

29.11.2016 / 21:47

בסרטון שהפריע למהדורות החדשות נראו בין היתר תמונות של מסגד אל-אקצא ונשמעו קולות מואזין. בקטעי וידאו נוספים נראו השריפות שפקדו את הארץ לצד הכיתוב: "מלחמה מאלוהים, האש בוערת אותך"

עריכה: אוהד פיטר

סרטון תעמולה, הדומה לסרטונים שפרסם בעבר חמאס, קטע הערב (שלישי) את שידורי מהדורות החדשות בערוץ 2 ו-10. הסרטון שודר זמן קצר לאחר השעה 20:00 ובו נראו תמונות של מסגד אל-אקצא, נשמעו קולות מואזין וכן הופיעה התייחסות לגל השריפות שפקד את הארץ בשבוע שעבר.

ההשתלטות על השידור בוצעה על הלוויין הפתוח המשדר את ערוצים 2 ו-10, המופעל באמצעות הרשות השנייה. לא הייתה תקלה בקרב שידורי yes ועידן פלוס. ואולם, חלק ממנויי HOT קולטים את ערוץ 2 ו-10 באמצעות הלוויין הפתוח, וחוו שיבושים בשידור.

במהלך הסרטון הוצגו קטעי וידאו מהשריפות בשבוע ושעבר לצד כתוביות שעליהן נכתב (הטעויות במקור): "למנוע אלוהים גדול", "מלחמה מאלוהים (האש בוערת אותך)", "האש שרפה לבבות", "עונש מאלוהים".

הרשות השנייה מסרה בתגובה: "מדובר בהשתלטות עוינת על הלווין המעביר את השידור. אנו רואים בחומרה פעילות כזו שהיא בעלת רקע חבלני ופועלים בהתאם מול גורמי אכיפת החוק ומערכת הביטחון. במקביל נעשתה השתלטות מחודשת על השידור בתוך זמן קצר".

עוד בוואלה! NEWS:
ריבלין ביקש מכחלון: אפשר לסיעתך חופש הצבעה על חוק המואזין
"סידרנו שורות של קוקאין והסנפנו": העדות שהפלילה את מיסז'ניקוב
ילד בן 7 שרכב על אופניו נהרג מפגיעת רכב משטרתי בתקוע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
קטע מהסרטון/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully