וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העתיד מעורפל - התקציב אושר: 700 מיליון שקל לשנה ל"כאן"

1.12.2016 / 10:59

חברי מועצת תאגיד השידור בהקמה אישרו פה אחד את תקציב התאגיד לשנת 2017 בגובה של 695 מיליון שקלים. קרוב לשליש מהתקציב - הוצאות שכר. לשם השוואה, תקציב חדשות 2 מוערך ב-90 מיליון שקל ותקציב חדשות 10 בכ-70 מיליון שקל

אלדד קובלנץ וגיל עומר. שלומי יוסף, מערכת וואלה! NEWS
אלדד קובלנץ וגיל עומר/מערכת וואלה! NEWS, שלומי יוסף

מועצת תאגיד השידור הציבורי בהקמה כאן, אישרה פה אחד את תקציב התאגיד לשנת 2017 והוא יעמוד על 695 מיליון שקלים. על פי החוק על המועצה לאשר את התקציב לא יאוחר מ-30 ימים לפני תום שנת הכספים. יו"ר ועדת כספים, רו"ח אורית מסילתי, הציגה בפני חברי המועצה את המלצות הוועדה בדבר אישור הצעת התקציב לשנת 2017. בפגישות הוועדה נדונו סעיפי התקציב הריאלי וכן תרחישים אופטימיים ופסימיים והוצגו הפתרונות האפשריים לתרחישים אלו.

חברי המועצה אישרו תקציב בגובה של 695 מיליון שקלים, מתוכם 180 מיליון שקלים הוצאות על שכר. ייתר התקציב יופנה לרכש תוכן והפקות, הפצת השידורים, תפעול, מחשוב, שיווק, קרנות , רזרבה ובלתי צפוי, זכויות יוצרים ונדל"ן. עד כה עלה תאגיד השידור הציבורי כ-420 מיליון שקלים.

לצורך השוואה, תקציב חדשות 2 מוערך בכ-90 מיליון שקל, תקציב חדשות 10 מוערך בכ-70 מיליון שקל ותקציב רשות השידור ב-2016 עמד על כ-740 מיליון שקל. בשנים קודמות תקציב הרשות, שנגבה באמצעות האגרה, היה גבוה יותר ועמד על כמיליארד שקל בשנה.

יו"ר ועדת כספים, רו"ח אורית מסילתי: "אני מבקשת להודות להנהלה ולסמנכ"ל הכספים, רן היילפרן, על ההשקעה, הסבלנות והעבודה על הצעת התקציב. מציינת כי התקציב הוגש בפירוט מדוקדק, תוך התייחסות לתפישת ההפעלה, הנחות היסוד עליהן מושתת התאגיד ומתן מענה ראוי לכל שאלות חברי המועצה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully