וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכסוך יס ו-RGE: ביהמ"ש שלח את הצדדים להמשך בוררות מסחרית

1.12.2016 / 18:04

המשחקים ישודרו כרגיל עד החלטה סופית בנושא ו-yes תשלם מקדמה בסך 22 מיליון שקל. RGE: "מברכים על ההחלטה". חברת הלוויין: "הצדדים יישובו למו"מ מבלי שערוץ הספורט ישתמש בצופיו כבני ערובה"

מאיק צירבס שחקן מכבי תל אביב (אמצע) מול אולימפיאקוס. GettyImages
מכבי ת"א/GettyImages

בית המשפט טרם הכריע במאבק בין יס ל-RGE והחליט להפנות את שני הצדדים לגישור שיימשך כ-3 שבועות. במהלך התקופה RGE תחוייב לשדר את משחקי מכבי תל אביב אצל הוט ויס - שתשלם תמורת החלק היחסי של זכויות השידור סכום של כ-22 מיליון שקל.

גורם המעורה בפרטים מעריך כי בסופו של דבר RGE תקבע את הסכום שיס תשלם לה לפי החוזה עם הוט - בהתאם למספר המנויים של יס בקיזוז המקדמה ששולמה כבר.

ב-RGE סבורים כי מדובר בניצחון לקבוצה מכיוון שבית המשפט מכיר בחובת יס לשלם בעבור תוכן חדש. גם ביס רואים את החלטת בית המשפט כניצחון גורף ואף טוענים כי מועצת הכבלים והלוויין תקפה את RGE בדיון.

מ-RGE נמסר בתגובה: "קבוצת RGE מברכת על עמדת כבוד בית המשפט המחוזי שקיבל את עמדתה של קבוצת RGE ולפיה על yes לשלם בגין תוכן חדש שנרכש בעבור ערוצי הספורט. ערוץ הספורט פועל וימשיך לפעול כדי לספק לצופיו בשלל הפלטפורמות בהם הוא משדר, את התוכן האטרקטיבי והמעניין ביותר וישאף להרחיב את הצע שידורי הספורט שברשותו מהמפעלים ומהליגות המובילות בארץ ובעולם".

מיס נמסר בתגובה: "אנו שמחים שבית המשפט המחוזי קיבל את עמדתנו והאריך את צו המניעה נגד RGE ועל עמדתה הנחרצת של מועצת הכבלים והלוויין המאשרת את טענותינו. כפי שנהוג בכל מו"מ מסחרי - הצדדים יישובו כעת לשולחן הדיונים, מבלי שערוץ הספורט ישתמש בצופיו כבני ערובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully