וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל תורג'מן מונה למנכ"ל חברת ארטימדיה

וואלה ברנז'ה

4.12.2016 / 9:58

תורג'מן ששימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, מונה למנכ"ל בעוד עופר מילר, מייסד החברה יתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל. תורג'מן שימש בעבר כמנכ"ל ועדת המידרוג באינטרנט

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

גל תורג'מן, אשר שימש בשנה וחצי האחרונות כמשנה למנכ"ל ארטימדיה, מונה למנכ"ל בעוד עופר מילר, מייסד החברה יתפנה למשימות פיתוח פעילות החברה בחו"ל.

תורג'מן שימש עד להצטרפותו לארטימדיה במספר תפקידים בכירים, האחרון שבהם מנכ"ל ועדת המידרוג באינטרנט והיה מעורב במיזמי טכנולוגיה שונים בתחום המדיה, ביניהם הקמת חברת ההיי-טק Vbox Communications, בה שימש כסמנכ"ל השיווק והמכירות. הוא צפוי להמשיך ולפעול לשימור וחיזוק פעילות החברה בארץ והטמעת וקידום מוצר ה- Advanced TV של החברה, כמו גם בכל הנוגע להתאמת פרסומות בדיגיטל על גבי תכני טלוויזיה לקהלי יעד ספציפיים, כמו גם מגוון פתרונות פרסום וידאו חדשניים שפיתחה החברה לאחרונה.

חברת ארטימדיה מתמחה בפיתוח טכנולוגיות ובפרסום פרוגרמטי בוידאו באינטרנט ומרכזת כיום את אתרי תוכן הפרימיום המובילים בישראל ביניהם: וואלה,Ynet, מאקו, רשת, נענע10, גלובס, כלכליסט, ספורט 5 ועוד, על מגוון התכנים המוגשים בהם.

גל תורג'מן: "אני שמח על הבעת האמון בי ובטוח שארטימדיה תמשיך לצמוח ולחדש את עולם הפרסום בווידאו גם בשנים הבאות. אנו עומדים בפני תקופה מרגשת של שינויים וחידושים משמעותיים בתחום הוידאו ונמשיך להוביל אותו בישראל ובשאיפה שבשנים הקרובות גם במקומות נוספים בעולם. המוצרים החדשים שפיתחנו וממשיכים לפתח צפויים לפתוח בפני המפרסמים בישראל חלון חדש של אפשרויות ולחדד את הכדאיות והיתרונות של פרסום בארטימדיה על גבי תכני וידאו באתרי פרימיום ישראלים "

ד"ר עופר מילר, מייסד ארטימדיה: "אין ראוי מגל לקחת את המושכות של ארטימדיה ולהמשיך להוביל אותה לעבר עתיד מאתגר ולעידן הטלווזיה הפרוגרמטית. גל מועמד מתאים וראוי. הנהלת החברה לא התפשרה על איכות המועמד, דבר אשר הכרחי להובלת רשת פרסום. אין לי ספק כי גל ייקח את ארטימדיה רחוק לעבר היעדים שהוגדרו וימשיך לקדם את תחרות התוכן האיכותי אל מול רשתות תוכן הגולשים, תוך מתן מענה טכנולוגי הולם ואפקטיבי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully