וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשת בוחנים: אברי גלעד וצביקה הדר ינחו את "האח הגדול"

6.12.2016 / 11:30

לוואלה ברנז'ה נודע כי בהפקת אנדמול מאוד רוצים את גלעד - שהתבטא בעבר נגד תרבות הריאליטי ובאופן לא מפתיע טרם נענה בחיוב להצעה - ובזכיינית מעוניינים בהדר, שמגיע עם ניסיון רב בהנחיית מגה-ריאליטי

חצי חצי אברי גלעד צביקה הדר. רמי זרנגר,
אברי גלעד וצביקה הדר/רמי זרנגר

לאחר שאתמול (שני) פורסם כי ארז טל לא יגיש באופן סופי את "האח הגדול" ברשת, הגיע הזמן לחשוף מי הם המועמדים המובילים להנחיית המגה-ריאליטי. אמנם מוקדם מדי לקבוע סופית, ואולם לוואלה ברנז'ה נודע כי בבורסת השמות של הזכיינית מככבים שני טאלנטים - אברי גלעד וצביקה הדר.

גלעד מנחה בשנים האחרונות שעשועונים המשודרים בפריים טיים - "שוברי קופות" (של אנדמול, מפיקת "האח הגדול") ו"הטוב מכולם" - את תוכנית הבוקר הוותיקה של רשת "העולם הזה" ומשמש כמנהל בית הספר לטלוויזיה של רשת. בהפקת "האח הגדול" מאוד לוחצים לכיוון של גלעד ונלחמים עליו. ואולם באופן לא מפתיע, גלעד - שהתבטא רבות בעבר כנגד תרבות הריאליטי - עדיין לא הגיב בחיוב להצעה. אם אכן גלעד ילוהק לבסוף לתפקיד המנחה של "האח הגדול" ברשת יהיה זה מענה הולם לקשת, שכן גלעד נחשב לנמסיס הנצחי של טל – המנחה הנוכחי של הריאליטי.

אמנם גלעד מסרב כרגע להצעה של אנדמול, אך כדאי להיזכר בראיון שהעניק ב-2014 למגזין הרשת "אפוק טיימס". לשאלה האם היה מוכן להנחות את "האח הגדול", גלעד ענה: "כיוון שבקרוב 'האח הגדול' כנראה עובר לרשת, כי אנדמול נכנסו שותפים ברשת, יכול להיות מצב שיבואו אליי וישאלו אותי 'תגיד? היית רוצה לעשות את זה?'. אני מוכן לעשות את 'האח הגדול'".

הדר ערק לרשת בחודש מרץ האחרון מהמתחרה קשת, שם הגיש עד 2013 את "כוכב נולד" (ושימש כשופט ב"הכוכב הבא"). בזכיינית מאוד רוצים את הדר גם בגלל הניסיון הרב שיש לו בהנחיית מגה-ריאליטי. בנוסף לכך, לא צפויות להיות התנגשויות עם הלו"ז של הסדרה החדשה שלו מכיוון שהפקת "האח הגדול" תעלה ברשת רק ב-2018, העונה הראשונה של "לצבי יש בעיה" תעלה בשבוע הבא ויש להניח שעד שהריאליטי יעלה לאוויר - הסדרה של הדר תסיים אפילו את עונתה השנייה, עליה רשת הודיעה לאחרונה.

טרם התקבלה תגובה מרשת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully