וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכים לגייס: שלום קיטל מצטרף לתאגיד השידור

7.12.2016 / 11:30

קיטל, שהחל את דרכו בתקשורת בקול ישראל, יגיש תכניות אקטואליה ברשת ב' החדשה. מינוי נוסף ב"כאן בהקמה" הוא של ירון אנוש, שימשיך להגיש את תכניתו "קול שישי"

שלום קיטל. נמרוד סונדרס
חוזר למקורות. שלום קיטל/נמרוד סונדרס

בתאגיד השידור ממשיכים לגייס - והפעם הם מצרפים אל שורותיהם את שלום קיטל - שחוזר למקורות. קיטל, שהחל את דרכו בתקשורת בקול ישראל, יגיש תכניות אקטואליה ברשת ב' החדשה. כיום מגיש קיטל את התכנית "קריאה שלישית" בערוץ הכנסת ועורך סדרה דוקומנטרית בשם "הדיפלומטים" לערוץ הראשון.

קיטל עבד בתפקידים שונים בקול ישראל ובין היתר שימש ככתב מדיני ושליח הרדיו בוושינגטון. בהמשך הגיש תכניות אקטואליה שונות, ביניהן "עושים עניין", תכנית אקטואליה זוגית עם גבי גזית. תפקידו האחרון ברשות היה מנהל חטיבת החדשות. בשנת 1993 קיטל היה ממקימי חברת החדשות של ערוץ 2. בין השנים 1995-2007 הוא כיהן כמנכ"ל ועורך ראשי בחברת החדשות. בשנת 2007 קיטל קיבל פרס מפעל חיים מטעם אגודת העיתונאים בתל אביב.

קיטל מסר: "אני שמח להצטרף לתאגיד השידור הישראלי. ומקווה לעשות כמיטב יכולתי לתרום לשיח מקצועי הוגן ומגוון. את דרכי המקצועית התחלתי בשידורי קול ישראל וזו עבורי זכות גדולה לשוב ולעסוק באהבתי הראשונה".

מנהל רשת ב' בתאגיד, עומר בן-רובי, מסר: "לצד עשייתו הניהולית הרבה בתקשורת, קיטל הוא קודם כל איש רדיו ותיק ומצוין. אין ספק שכישוריו וניסיונו העיתונאי העצום יתרמו רבות לשידוריה של רשת ב' החדשה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ירון אנוש/מערכת וואלה!, צילום מסך

25 שנים לתוכנית "קול שישי" ברשת ב'

מינוי נוסף בתאגיד הוא של ירון אנוש, שמצטרף לרשת ב' החדשה. אנוש ימשיך להגיש בה את תכניתו "קול שישי", המשודרת זו השנה ה-25.

אנוש נמנה על המגישים הוותיקים והמוכרים ברדיו הישראלי ובעברו שימש כמגיש, כתב ועורך בשלל תכניות ב"קול ישראל". בנוסף, יזם וחידש את שידור "המדור לחיפוש קרובים" ברדיו. הוא שימש יו"ר אגודת העיתונאים בירושלים. בנוסף, היה חבר בהנהלת מועצת העיתונות ובהנהלת הפדרציה העולמית של העיתונאים. כיום הוא בעל חברת הפקות לתכני תקשורת ומופעים וממשיך לערוך ולהגיש את תכניתו השבועית "קול שישי".

בן-רובי מסר: "אנוש הוא איש רדיו מהמעלה הראשונה, וקולו החם הוא אחד מהמזוהים ביותר עם השידור הציבורי בכלל ועם תכניות יום השישי בפרט. גם אני נהגתי להאזין לתכניתו באדיקות במשך שנים, ואני שמח מאוד שהיא תמשיך להיות משודרת גם ברשת ב' החדשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully