וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בנט עושה ביבי - על ירון לונדון: "עד מתי תשבו, ברוני התקשורת בישראל, במגדלי השן"

וואלה ברנז'ה

13.12.2016 / 14:30

שר החינוך יצא היום נגד ירון לונדון - שכתב ב"ידיעות אחרונות" כי "בוגרי המכללות מהדגם שכונן הרב סדן בעלי תומכים בהוצאות להורג". בנט: "אתה לא תקרא כך לישראלים האמיצים הללו שיוצאים לפיקוד ומקריבים את שנותיהם היפות עבור הארץ הזו"

ירון לונדון בארוע מחווה למוטי קירשנבאום במלאת שנה למותו, תיאטרון צוותא 9 בספטמבר 2016. מגד גוזני
ירון לונדון/מגד גוזני

"ירון לונדון שפך הבוקר תרעלה על בוגרי מכינת עלי.
הוציא דיבתם רעה", כך כתב היום (שלישי) שר החינוך נפתלי בנט בפוסט שהעלה לפייסבוק. עוד כתב בנט: "על כבודי אני מוכן למחול, אבל על כבודו של הציבור שלי לא אמחל, וגם לא על כבודם של בוגרי עלי, הלוחמים המסורים והאמיצים שנמצאים גם ברגעים אלה בקור ובגשם, בחזית ההגנה על הארץ הזו. לא, ירון לונדון. אתה לא תקרא לחיילים הללו, הנמצאים ביחידות הקרביות ביותר, אתה לא תקרא לישראלים האמיצים הללו שיוצאים לפיקוד ומקריבים את שנותיהם היפות עבור הארץ הזו "תומכים בהוצאות להורג". על מה אתה מדבר ירון לונדון?".

הוא הוסיף כי "כל בוגרי עלי, כתבת, דוגלים באפליה, סולדים ממופעי מחול, מה אלה הקשקושים הללו? פגשת אותם? אתה מכיר אותם, את החברה הערכיים והמקסימים האלה? הוצאות להורג? אלה חיילים של הצבא שלנו, אתה חושב שהם מדעא"ש? במי אתה חושב שאתה משתלח, מר לונדון, בסא"ל מורנו שלמד במכינה ועד היום לא ניתן לפרסם תמונתו בגלל המבצעים בהם השתתף? אתה באמת לא היית רוצה שלנכדך יהיה מפקד כמו רב סרן קליין, שיקריב את חייו כדי להציל את חיי פקודיו? עד מתי תשבו, ברוני התקשורת בישראל, במגדלי השן שלכם, רחוקים כל כך מהישראליות ותוציאו רעה את דיבתו של העם הזה? עד מתי??".

בנט התייחס לטור שפרסם לונדון ב"ידיעות אחרונות" ובו כתב: "בהתחשב בשיעורם הגבוה של המפקדים מקרב בוגרי המכללות מהדגם שכונן הרב סדן בעלי, רבים הסיכויים שגם המפקדים של ילדיכם יהיו מי שחונכו במוסדות דוגמת זה. בוגריהן נמנים עם מיטב הלוחמים והמפקדים ורשימות הנופלים במלחמות ישראל מעידות על עוז רוחם אלא שהדעת נותנת כי הבחורים המצויינים האלה דוגלים באפליה, סולדים ממופעי מחול, תומכים בהוצאות להורג ומתקוממים נוכח השאלה אם הם נוטים להצביע למפלגות ליברליות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully