וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדוע לא הוזמנו כתבים ערבים לפגישה עם פרקליט מחוז דרום?

18.12.2016 / 13:00

כתבים ערבים המסקרים את הפרקליטות לא הוזמנו למפגש עם פרקליט המחוז. במכתב שנשלח לפרקליט המדינה שי ניצן, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, נטען כי "מדובר בהדרה מכוונת, נגועה באפליה". משרד המשפטים: "אין שחר לטענה"

משרד המשפטים בירושלים. נועם מושקוביץ
משרד המשפטים בירושלים/נועם מושקוביץ

האם פרקליטות המדינה הדירה בכוונה כתבים ערבים ממפגש עם פרקליט מחוז דרום, עו"ד אלון אלטמן? ביום חמישי האחרון הוזמנו כתבי דרום לפגישה עם פרקליט המחוז במשרדו בבאר שבע ואולם, למפגש לא הוזמנו הכתבים הערבים המסקרים את הפרקליטות.

במכתב ששלחו הכתבים שלא הוזמנו למפגש לפרקליט המדינה שי ניצן, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, נטען כי "מדובר בהדרה מכוונת, נגועה באפליה", מכיוון שהכתבים שלא הוזמנו מייצגים כלי תקשורת ארציים, ושניים מהם אף מועסקים בתקשורת העברית.

עוד נכתב כי "מפגש זה חשוב מאוד לאנשי התקשורת הערבים, מאחר ויש לנו נושאים בוערים שצריך להעלות בפני פרקליט המחוז. אנחנו מצפים מכבודו להנחות את הדוברות להפסיק את ההדרה של הכתבים הערביים בכל מפגש עתידי".

על המכתב חתומים יאסר עוקבי, כתב מעריב בדרום; חסן אבו זאיד, כתב הטלוויזיה הישראלית; חוסין אל-עוברה, כתב פאנט בדרום; סאמח קאדרי, כתב הטלוויזיה וקול ישראל בערבית; נוואף א-נבארי, כתב דרום וראש דסק חדשות בקול ישראל; ואחמד אבו סויס.

ממשרד המשפטים נמסר בתגובה: "מדובר בפגישת רקע שאליה הוזמנו כתבים שעומדים בקשר שוטף עם הדוברות המחוזית, בעקבות בקשות רבות מצידם לקיים פגישה כזו. אין שחר לטענה כאילו עיתונאי כזה או אחר לא הוזמן בשל מוצאו, וממילא בדוברות משרד המשפטים פועל רפרנט מיוחד לתקשורת בשפה הערבית. ברור שכל מי שמעוניין להיות בקשר עם הדוברות ולקיים פגישות עבודה, יותר ממוזמן לעשות כן, ללא הבדל כלשהו בין עיתונאי לעיתונאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully