וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: מי זז השבוע?

22.12.2016 / 11:10

תוכנית חדשה בקשת עם רכש מפתיע מהמתחרים; וגם, לא רק בלילה: תוכנית בוקר חדשה לליאת רון

עמית אהרונסון. ראובן קסטרו
עמית אהרנסון/ראובן קסטרו

קשת תעלה בקרוב תוכנית חדשה "חדשות האוכל" - כך נודע לוואלה ברנז'ה. את התוכנית יגישו עמית אהרנסון וריטה גולדשטיין. מדובר בתוכנית יומית שתשודר ברצועת הפרה-פריים, ב-16:00. התכנית תסקר את חדשות הקולינריה בארץ ובעולם, ותכלול בין היתר תחקירים כתבות בנושאי צרכנות, בריאות, מחקרים, חדשנות, מקומות חדשים, ביקורות ואירועים קולינריים.

אהרנסון עוזב את "ערב טוב עם גיא פינס", שם הגיש עד לאחרונה את הפינה "חדשות האוכל". אהרנסון (34) עבד במערכת תוכנית הבידור של ערוץ 10 ב-4 השנים האחרונות. במקביל הוא כותב מ-2010 טור ביקורת מסעדות שבועי במקומון הירושלמי "כל העיר" (לצדו של יהונתן כהן מערוץ הספורט) ומפעיל את הבלוג ועמוד הפייסבוק "מדבר מהבטן".

גולדשטיין (29) משמשת בשלוש השנים האחרונות ככתבת האוכל של אתר mako, כתבת התוכנית "חי בלילה" ומגישת מבזק "חדשות האוכל" בקשת. לפני כן הייתה כתבת האוכל של אתר וואלה וכתבה בעבר גם ב"מעריב" ובמגזינים "ז'ורנל", "גורמה" ו"את".

אהרונסון מסר: "אחרי יותר משמונה שנות עבודה משותפת, אני רוצה להודות לגיא פינס, למיכל מונצ'ז ולכל יתר הצוות המופלא של "ערב טוב עם גיא פינס" - תוכנית שהייתה לי לבית חם ולבית הספר הטוב ביותר לטלוויזיה שניתן לבקש. אני שמח וגאה על ההזדמנות שניתנה לי להצטרף ל"קשת" במטרה להמשיך ולקדם את הקולינריה הישראלית עם מהדורת חדשות אוכל יומית".

ריטה גולדשטיין. וואלה! אוכל, באדיבות המצולמים
ריטה גולדשטיין/באדיבות המצולמים, וואלה! אוכל

"הגיע הזמן שתושבי הצפון יפסיקו לשמש כ'תושבי סוג ב' בישראל"

ליאת רון מ"גלובס" מצטרפת לרדיו צפון FM104.5. היא תגיש תוכנית בוקר יומית חדשה בשם "ליאת רון - לא דופקת חשבון", שתשודר בין השעות 09:00-10:00. רון עובדת ככתבת וכפרשנית ב"גלובס" , ומשמשת בנוסף כפרשנית ב"לילה כלכלי" בערוץ 10 ובתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20.

ברדיו צפון טוענים כי בתוכנית החדשה רון תבדוק את המחדלים שעימם מתמודדים תושבי אזור הצפון בתחבורה, ברפואה, בחינוך ועוד. בנוסף, ברדיו צפון אומרים כי רון לא תפסח על בדיקת התנהלות העיריות והמועצות המקומיות בצפון ותשמש כ"פה של התושבים" אל מול הרשויות והבירוקרטיה.

רון מסרה: "אמקד את כל יכולותי המקצועיות לעזור לתושבי הצפון, לעמוד על זכויותיהם ולהפוך לאזרחים השווים לפחות כמו אזרחי מרכז הארץ".

אייל ליאון, מנכ"ל רדיו צפון מסר: "רדיו צפון שמח ונרגש לצרף את ליאת רון לשורותיו. אנו סבורים שהגיע הזמן שתושבי הצפון ירימו את קולם ויפסיקו לשמש כ'תושבי סוג ב' בישראל. אני סמוך ובטוח שאין מתאימה יותר מליאת רון למטרה חשובה זו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully