וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לנו מה להגיד על זה

וואלה ברנז'ה

25.12.2016 / 14:00

לאחר 20 שנה - רדיו 103FM מבטל את השם "רדיו ללא הפסקה". התחנה ממתגת את עצמה מחדש ומשיקה אתר ואפליקציה חדשים. המנכ"ל אור צלקובניק: "הלוגו החדש 'לא סותם את הפה' כמו התחנה עצמה". וואלה ברנז'ה עם השינויים הצפויים

יח"צ - חד פעמי

רדיו 103FM מבטל את השם "רדיו ללא הפסקה": לאחר 20 שנה, התחנה האזורית ממתגת את עצמה מחדש תחת הסלוגן "יש לנו מה להגיד על זה". המהלך, אותו מוביל מנכ"ל התחנה אור צלקובניק בשיתוף חברת המיתוג OPEN, מלווה בלוגו חדש, בהשקת אתר ואפליקציה חדשים וכן בעטיפה ואותות מוזיקליים חדשים לשידורים - שעליהם אמון המפיק המוסיקלי עופר מאירי.

בתחנה מסבירים כי 103FM היא תחנת TALK שחרטה על דגלה את עקרון חופש הביטוי. "מכיוון שלשדרני התחנה יש מה להגיד על כל נושא, נוצר הלוגו החדש שכמו התחנה עצמה – 'לא סותם את הפה'", אמר צלקובניק לוואלה ברנז'ה.

עוד אומרים בתחנה כי השקת האתר החדש www.103.fm היא בגדר מעבר מאתר רדיו המספק דף בית לתוכניות ה-FM, לספריית תוכן דיגיטלית שתציג גרסאות מקוצרות מיוחדות לשיתוף מתוך התוכניות, התאמת תוכן על פי דפוסי ההאזנה הפרסונליים של המשתמש, מערכת חיפוש יעילה בארכיון השידורים ואפשרות להשהיית השידור החי, תכני וידאו ייעודיים ועוד.

ב-103FM מציינים כי האפליקציה חדשה מאפשרת להאזין לתחנה בכל זמן ובכל מקום, בארץ או בחו"ל, זאת בנוסף לנוכחות של 103FM באפליקציות ייעודיות של ציי הרכב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully