וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה עשה שרון גל הבוקר באיכילוב?

וואלה ברנז'ה

27.12.2016 / 11:30

לאחר היעדרות ארוכה מהמרקע, ירידה למחתרת ובצל השמועות על הסתבכות עם השוק האפור - וואלה ברנז'ה תפסה הבוקר את שרון גל בביה"ח. בשבוע שעבר פורסם כי מקורביו חוששים לשלומו

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שרון גל/מערכת וואלה!, צילום מסך

לאחר היעדרות ארוכה מהמרקע, ירידה למחתרת ובצל השמועות על הסתבכות עם השוק האפור - שרון גל נצפה הבוקר (שלישי) בבית החולים איכילוב. בניגוד לפרסומים, לא הופיעו חבלות על פניו של גל.

כזכור, בשבוע שעבר פורסם כי מקורביו של גל חוששים לשלומו מכיוון שהוא אוים על ידי הנושים בצורה אלימה ואף הוכה בפניו - כך שאינו יכול להראות בציבור.

גורמים בערוץ 20 - שבו מועסק גל כמגיש "לפני כולם", תוכנית אקטואליה יומית בערב - טוענים כי אינם יודעים היכן הוא נמצא. בערוץ אף צפויים לסיים את ההתקשרות עמו, לאחר שגל נעדר מהמרקע במשך כמה שבועות ולא הראה סימנים של חזרה לעבודה. לפני כמה שבועות, כשגל ביקש לצאת לחופשה מיידית באופן מפתיע, הוא טען שהסיבה היא בעיות בריאות של אחד מבני משפחתו.

בחודשים האחרונים גל שימש כיועץ התקשורת של משפחת החייל אלאור אזריה, החשוד בהריגת מחבל מנוטרל, ואף יצא בקמפיין לגיוס כספים עבור ההליך המשפטי - שבסופו הצליח לגייס יותר מ-660 אלף שקל עבור המשפחה. עורכי הדין והעדים המומחים מטעם ההגנה קיבלו את שכרם.

את תגובתו של שרון גל לא ניתן היה להשיג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully