וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף הסאגה: מועצת הכבלים והלווין אישרה את הסרת ערוץ הילדים מ-yes

28.12.2016 / 17:50

ערוץ הילדים יוסר מ-yes החל מ-1 בינואר. מועצת הכבלים והלווין אישרה את החלפתו של ערוץ הילדים בערוץ yes kidZ בשידורי חברת הלווין - אך התנתה את ההחלפה בתוספת לתוכן המשודר בערוץ או בהפחתה במחיר חבילת הבסיס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מועצת הכבלים והלווין אישרה היום (רביעי) את הסרת ערוץ הילדים של RGE מחברת yes החל מ-1 בינואר. המועצה אישרה את החלפתו של ערוץ הילדים בערוץ yes kidZ, של סלוצקי אפיקי תקשורת, בשידורי חברת הלווין - אך התנתה את ההחלפה בתוספת לתוכן המשודר בערוץ או בהפחתה במחיר חבילת הבסיס.

לאחר סכסוך ארוך מול RGE, חברת הלווין פנתה כבר לפני מספר שבועות למועצה בבקשה להחליף את ערוץ הילדים שבחבילת הבסיס בערוץ yes kidZ. במועצה מבהירים כי לאחר בדיקה שבוצעה על ידי הצוות המקצועי ויועצת המועצה לעניין הפקות מקומיות נמצא כי כדי שניתן יהיה לראות את הערוץ החדש כתחליף ראוי לערוץ הילדים, נדרשת השלמת פערים בין הערוצים מבחינת ההשקעה בהפקות מקור, ברכש קיים וכן ברכש עתידי.

מאחר שהצדדים לא הגיעו להסכמה על המשך שידוריו של ערוץ הילדים, החליטה המועצה לאשר את הסרת ערוץ הילדים בתנאי ש-yes תרחיב את תכני הערוץ החדש בתוספת של שעות הפקות מקור ורכש, הן מסוגה מורכבת והן מסוגה רגילה, או לחילופין תבצע הפחתה במחיר חבילת הבסיס שתשקף את הפער שבין הערוץ המוסר לערוץ החדש.

חברת yes תצטרך להודיע למועצת הכבלים והלווין עד ליום רביעי הבא האם היא תרחיב את מערך תכני הערוץ או תציע הפחתה במחיר חבילת הבסיס – כאשר אז תקבל המועצה החלטה נוספת בעניין.

yes תשיק שני ערוצי ילדים חדשים ב-2017

הסכסוך בין RGE בעלת ערוץ הילדים ל-yes החל בספטמבר בשל מחלוקת כספית קשה בין הצדדים. yes הודיעה לפני כחודשיים באופן רשמי ל-RGE ולמועצת הכבלים והלווין כי בכוונתה להוריד מהאוויר את ערוץ הילדים. בנוסף לכך, RGE מנהלת משא ומתן ומתקדם עם סלקום להעברת ערוץ הילדים.

בתחילת דצמבר הודיעה חברת הלוויין כי תשיק שני ערוצי ילדים חדשים ב-2017. לצד זאת, ערוץ הילדים של RGE הודיע באופן רשמי על הסרתו מ-yes.

ערוץ yes KIDZ ישדר סדרות מוכרות לצד הפקות חדשות ובלעדיות. הערוץ פונה לגילאי 8-14, הוא ישדר 24/7 ויחליף את ערוץ הילדים באפיק 90. בין הסדרות שיעלו בערוץ החדש - העונה החדשה של הסדרה המיתולוגית "ראש גדול" בכיכובו של איציק כהן, סיטקום יומי בכיכובה של נועה קירל, תכנית ראיונות בהנחיית גאיה שליטא כץ ועוד.

במהלך השנה יושק ערוץ ילדים נוסף ב-yes: ערוץ לוגי יוחלף בערוץ WIZ! - ערוץ חדש של 'קבוצת הופ' שהוקם במיוחד עבור yes ופונה לגילאי 6-11. WIZ! ישדר תכני תעודה, אנימציה, מקור ודרמה, מהנים ומעשירים, מעולמות מתוכן הבאים: מדע, מתמטיקה, טבע וסביבה, אומנות ויצירה, תרבויות עולם ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully