וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תזזית בבועה

29.12.2016 / 11:17

ב-Time Out ממשיכים לאייש משרות: מאיה לקר, אשר שימשה בשנים האחרונות כסגנית עורך מוסף "הארץ", מונתה לעורכת המשנה של המקומון התל אביבי. ומי עוד בזזים?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

סגנית עורך מוסף "הארץ" מאיה לקר תשמש כעורכת המשנה של Time Out - כך נודע לוואלה ברנז'ה. בשנים האחרונות מילאה לקר מספר תפקידים במערכת "הארץ", וקודם לכן שימשה כעורכת בדסק החוץ של ynet. ללא קשר לעזיבתה של לקר את המוסף, ב"הארץ" נערך השבוע סבב פנימי שכלל שינויים רבים, בניהם גם העברת ניהול ועריכת מוסף "ספרים" לידי עורכת גלריה ליסה פרץ. לקר תיכנס לתפקידה ב-15 בינואר ותהיה כפופה לעורכת המקומון התל אביבי נוף נתנזון.

מינויים נוספים במגזין: אמנון הררי – לשעבר אחד מראשי דסק במערכת החדשות של וואלה! יצטרף אף הוא כסגן העורכת וכאחראי על המדור העירוני המתחדש. בנוסף, נדב נוימן – אחד מעורכי המשנה בדסק חדשות 2 ישמש כעורך הפרויקטים המיוחדים באתר ובמגזין. לפני חדשות 2 שימש נוימן עורך הדעות באתר "גלובס".

שירה אדלר – לשעבר עורכת תוכן ב"ערוץ האוכל", בעלת טור ב"ישראל היום" ומפתחת פורמטים טלוויזיונים בתחום האוכל – מצטרפת לדסק הקולינרי של Time Out כסגניתה של העורכת מרב סריג. בנוסף, ענבר נעמן מונתה לתפקיד עורכת ההומפייג' של האתר, זאת במקביל לריכוז המלצות התרבות במגזין המודפס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully