וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את דניאל הרשקוביץ

וואלה ברנז'ה

29.12.2016 / 11:30

האתגר הכי גדול שלו הוא "לשלב בין הקשר האישי עם הסלבס, ובין תחום הסיקור שלו – רכילות", וכן, הוא מתחרה בגיא פינס, אבל לא חושש לפרגן לכתב השטח שלו. וממי כתב "חדשות הבידור" של HOT מבקש סליחה?

דניאל הרשקוביץ. מגד גוזני
דניאל הרשקוביץ/מגד גוזני

(צילום: מגד גוזני)

גיל: 30

מה בעצם אני עושה: אני זה שמחזיק את המיקרופון מול האנשים הכי מפורסמים באירועים הכי נוצצים. ככתב הראשי של התוכנית יש לי לו"ז צפוף שמשתנה מרגע לרגע. יש ימים שאני מוצא את גם בשלושה וארבעה אייטמים. אני מראיין, מסקר, מביא את הקולות ומחפש את הסינקים הכי מעניינים, מרגשים, חשובים, מצחיקים וכמובן צהובים. לפני היציאה לשטח אני עורך תחקיר ומגבש יחד עם עורכת המשנה או העורך הראשי את הכיוון לאייטם. בנוסף, אני גם כותב את המבנה לחלק גדול מהכתבות שלי. אני מתעדכן על בסיס יומי בכל מה שזז בביצה, חלק מהאינפורמציה אני מקבל מהדלפות וממקורות.

בשטח, אני צריך לדאוג לא לפספס שום דבר ולהביא את הסיפורים הכי טובים מכל פרימיירה, השקה או סט צילומים. בגלל שמדובר בתעשייה קטנה מאוד, יוצא לי לפגוש את אותם אנשים בתדירות די גבוהה ולהתחבר אליהם באופן אישי. האתגר הכי גדול הוא לשלב בין הקשר האישי שאני יוצר עם הסלבס, ובין תחום הסיקור שלי – רכילות – מה שדורש חיטוט בחייהם.

השכלה: יש לי תואר חלקי בארכיטקטורה מהטכניון. סיימתי שלוש שנים מתוך חמש אחרי שהבנתי שאדריכל אני כבר לא רוצה להיות. סורי אמא.

תפקידים קודמים: הייתי בעלים של חברת ניו מדיה קטנה. מיתגנו עסקי אופנה, הפקנו עבורם תוכן מקורי, וניהלנו את הרשתות החברתיות שלהם. ערכתי את "פקטור" - עיתון הסטודנטים בטכניון וחשפתי בין היתר אי סדרים ושערוריות באגודת הסטודנטים ובהנהלת הקמפוס. זה שלב משמעותי בחיי שבו הבנתי שאני מעדיף לדווח, לראיין ולסקר.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: הגר סברון, שהייתה מפיקת הפוסט הכי חרוצה בעולם. יום אחד נתקלתי בסטטוס שלה בפייסבוק שמחפשים בחדשות הבידור כתבי שטח, הגעתי לראיון ושבוע אחרי הוציאו אותי לפיילוט עם אסתי גינזבורג. והתקבלתי.. אני חייב תודה נוספת גם לעמנואל רוט, עורך התוכנית, שממנו למדתי ואני עדיין לומד את כל מה שאני יודע על טלוויזיה ועל עריכת תוכן.

איפה אתה בעוד 5 שנים: אני מאמין שהקריירה שלך מתחילה ביום שאתה מבין במה אתה טוב. אני שמח שהצלחתי להפוך לקריירה את היכולת שלי להקשיב לאנשים ולגרום להם להיחשף בפני, ולכן גם בעוד חמש שנים אני רואה את עצמי בתפקיד המראיין, וחוץ סלבס ובידור, אני גם רואה את עצמי מתרחב לתחומים כמו צרכנות וחברתי.

מה אוכל לצהריים: אני תמיד מגיע למערכת עם שלל קופסאות אוכל שאני מכין קבוע בשישי בערב. עוף בתנור, קדרה, תבשיל קטניות, ברוקולי וכל מה שבריא.

פרגן למתחרים: אני רוצה לפרגן לאור סיט מגיא פינס. יוצא לי לפגוש אותו פה ושם בסיקור אייטמים והוא תמיד מקצועי ונעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully