וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יונדאי i10 מחודשת בישראל, וגרסאות נוספות למיצובישי אאוטלנדר וספייס סטאר

1.1.2017 / 9:50

כלמוביל פותחת את שנת 2017 עם הגעתה של יונדאי i10 המחודשת שזכתה למתיחת פנים סמלית. חבילות אבזור חדשות למיצובישי ספייס סטאר ואאוטלנדר 7 מקומות

יונדאי I10. אתר יצרן
יונדאי i10 המחודשת. שדרוגים מינוריים/אתר יצרן

כלמוביל, יבואנית דגמי יונדאי ומיצובישי לארץ, פרסמה היום (ראשון) כי פותחת את שנת 2017 עם מספר חידושים בגזרת המותגים העממיים שלה, עם התחלת שיווקה של יונדאי i10 המחודשת וכן הוזלות במחירי מיצובישי המשתקפים בהצגת ספייסטאר נוספת, לצד גרסת "כניסה" של מיצובישי אאוטלנדר 7מקומות.

ה-i10, מכונית המיני הנמכרת ביותר בישראל אחרי קיה פיקנטו, זכתה לעדכונים סמליים לפני כמה חודשים, ומגיעה כעת לחופינו בגרסת 'אינספייר'. במסגרת זו, היא מאמצת פגושים חדשים ויחידות תאורה מעוצבות מחדש, שינויים בחישוקים, בתאורת ה-DRL, קשתות הגלגלים וכן מקבלת מגיני בוץ לגלגלים. תא הנוסעים לא עבר רפורמה משמעותית, אך אליו מתווספת כסטנדרט מערכת מובילאיי למניעת תאונות. הדגם ישווק עם מנוע 1.25 ל' 87 כ"ס ותיבה אוטומטית במחיר של 71,900 שקלים. האבזור כולל 4 חלונות חשמל, כניסות USB ו-AUX ועוד רכיבים בסיסיים.

באגף מיצובישי, הודיעה כלמוביל על דגם חדש של מיצובישי ספייס סטאר - SPACE STAR INSTYLE. גרסה זו, תמכר במחיר של 71,900 שקלים עם מנוע 1.2 ל' 80 כ"ס ותיבה רציפה, והיא כוללת באבזור התקני בקרת אקלים דיגיטאלית, בקרת שיוט, שליטה על מערכת השמע ודיבורית בלוטות' מגלגל ההגה, חיישני תאורה וגשם אוטומטיים, 4 חלונות חשמל, תאורה אחורית מסוג LED, ידית הילוכים וגלגל הגה בציפוי עור בעיצוב חדש, מראות צד מחוממות ועוד. לספייס סטאר 6 כריות אוויר ומערכת מובילאיי מדגם 630.

מיצובישי אאוטלנדר 7 מקומות ישווק בישראל בגרסת Intense במחיר של 169,900 שקלים. בתקופת ההשקה, מחירו יעמוד על 162,900 שקלים (מדובר על פרק זמן מוגבל עד סוף ינואר). בחבילת האבזור שלו, אפשר למצוא תא נוסעים עם הגה בעיצוב מחודש, מערכת קונקטד-קאר מבוססת אנדרויד, בלוטות', בקרת אקלים דיגיטלית מפוצלת לשני איזורים ומערכת מובילאיי. הוא מצויד במנוע 2.0 ל' 150 כ"ס ותיבת הילוכים רציפה.

ביבואנית מוסיפים כי נכון לשלב זה, אין שינויים דרמטיים במחירוני הדגמים של שנת 2017.

עוד בנושא:
יונדאי איוניק הייבריד במבחן דרכים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully