וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיין ודרוקר על במה אחת - בשידור חי בוואלה ברנז'ה

וואלה ברנז'ה

1.1.2017 / 12:16

ערוץ 10 יקיים את כנס דוקו PRIME הראשון בישראל אשר יועבר בשידור חי ובלעדי בוואלה ברנז'ה. הכנס יפגיש את בכירי תעשיית הטלוויזיה והיצירה הדוקומנטרית בארץ

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אחרי שנה מתוחה בגזרת התחקירים, אילנה דיין ורביב דרוקר ייפגשו לשיחה על במה אחת בכנס כנס דוקו PRIME ראשון בישראל - שיקיים ערוץ 10 וישודר בוואלה ברנז'ה. השניים ייפגשו בשיחה אישית ביניהם על השימוש במצלמה, נושא ההתחזות, גבולות התחרות ומה שמתרחש בחדרי העריכה כש"עובדה" ו"המקור" נפגשים.

הכנס, בעריכתה של מנהלת המחלקה הדוקומנטרית בערוץ 10 ציפי ביידר, יתקיים ביום ראשון 15/1 בתאטרון גבעתיים ויפגיש את בכירי תעשיית הטלוויזיה והיצירה הדוקומנטרית בארץ. הוא ייפתח במרתון הרצאות עם הסרטים שהשפיעו על המציאות, בהם "תעלומת האלמן הכפול" של עמרי אסנהיים, מיקי חיימוביץ' עם "המערכת", דורון צברי - "מגש הכסף", צופית גרנט - "אבודים" והיוצרים של הסדרה "צל של אמת" – מיקה תימור ויותם גנדלמן.

עוד בכנס: זיוית דוידוביץ' סמנכ"לית התכניות של ערוץ 10 תראיין את מנהלת הדוקו של הערוץ המסחרי הגדול בבריטניה, ITV,הגב' ג'ו קלינטון-דיוויס שגם היא משדרת את התכניות הדוקומנטריות בשעות הפריים טיים. עוד ישתתפו בכנס – הפרשן לענייני ערבים של הערוץ צבי יחזקאלי, הבמאית והיוצרת אורנה בן דור וכן הפרשן הביטחוני עיתונאי אלון בן דוד.

פאנל נוסף יעסוק בהרחבת גבולות הסוגה הדוקומנטרית ושידורה בפריים טיים בהשתתפות נציגים של כל גופי השידור, הרשות השנייה, פורום היוצרים הדוקומנטריים והקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה.

הכנס יסתיים בפיצ'ינג לסרט דוקומנטרי. הקרן החדשה לקולנוע וטלוויזיה בראשותה של המנכ"לית דורית ענבר וערוץ 10 הוציאו קול קורא לפיתוח והפקה לסרט דוקומנטרי. 51 הצעות התקבלו, חמש ההצעות המובילות יוצגו במהלך הפיצ'ינג ובסופו יוכרז על זוכה אחד להפקת סרט דוקומנטרי שישודר בערוץ 10 עד סוף שנת 2017.

מנכ"ל ערוץ 10 יוסי ורשבסקי: "ערוץ עשר הוא הערוץ המסחרי המוביל ביצירת סרטים דוקומנטריים ושידורם בפריים טיים. מטרת הערוץ היא להעלות את קרנה של היצירה הדוקומנטרית ולהרחיב את הז'אנר לפריים טיים של הערוצים המסחריים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully