וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני דניאל נוטש בזעם (את קבוצת הוואצאפ)

1.1.2017 / 19:26

כתב חדשות 2 רוני דניאל ממשיך בקמפיין נגד שר החקלאות אריאל, כשהפעם הוא התעצבן על יועץ התקשורת שלו ואיים בנטישת קבוצת וואצאפ של דוברים ועיתונאים: "שהדובר יוציא את הראש החוצה, ידבר עם החקלאים וילמד. יוצא מהקבוצה ההזויה הזאת"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רוני דניאל/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע התעצבן רוני דניאל על יועץ התקשורת של שר החקלאות אורי אריאל עד כדי איום בנטישת קבוצת וואצאפ של דוברים ועיתונאים? נשמות טובות עדכנו את וואלה ברנז'ה בפרטי האירוע הבטחוני המסווג: הכל החל בהודעה שנכתבה בקבוצת הוואצאפ "תא כתבי הצבא של רוטרניק" על ידי מנהל הקבוצה, אליהו אליוביץ, ששיגר הודעת ברכה שגרתית ליועץ – שזכתה לגינוי וזעם מצידו של הכתב הצבאי של חדשות 2.

דניאל כתב: "מי מחלק שבחים ליועץ התקשורת של שר החקלאות? על מה שבחים על טשטוש מצב החקלאות המתרסקת". לאחר מכן המשיך דניאל לכעוס ותהה – "מי גם מעלה את המינויים והתזוזות מתפקיד לתפקיד את מי זה צריך לעניין?". לכך השיב אליוביץ: "אני מעלה. אם אפשר קצת לפרגן לאחרים אני הראשון שאעשה זאת".

התשובה לא הרגיעה את הכתב הצבאי של חדשות 2, שבתגובה כתב: "על מה ולמה לכל הרוחות! שהדובר המוצלח יוציא את הראש החוצה יסע לשדה ללול לרפת למפעלי המים לגליל ולערבה ידבר עם החקלאים וילמד". לסיכום דניאל טען כי הוא "יוצא מהקבוצה ההזויה הזאת".

ברקע הכעס של דניאל יש לציין את הדברים שאמר ברוח זו שלו לשר החקלאות, בפאנל של "אולפן שישי" של חדשות 2 בשבוע שעבר. דניאל אמר: "כדאי שאורי אריאל יתרכז בלפתור את משבר החקלאים במקום לחלק עצות בנושא עמונה".

לא התקבלה תגובה מדניאל ומאליוביץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully