וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברשות זוממים: להחזיר את תוכנית הבוקר לערוץ 1

9.1.2017 / 17:15

לוואלה ברנז'ה נודע כי בצל סגירת הרשות, נבדקת האפשרות לחדש את רצועת הבוקר בערוץ 1. מנהל חטיבת החדשות: "נעשית בדיקה ראשונית של ההיתכנות לתקצב שידורי בוקר". גורם ברשות: "זה ייצור כאוס מוחלט. העומס על העובדים רק יגבר"

ערוץ 1 אולפנים. דוד ורטהיים, מערכת וואלה!
ערוץ 1 אולפנים/מערכת וואלה!, דוד ורטהיים

רשות השידור ממשיכה להתנהל כאילו היא לא אמורה לסגור את שעריה בעוד מספר חודשים, כאשר הפעם נשקלת האפשרות להחזיר את מהדורת תוכנית הבוקר לערוץ 1 – כך נודע לוואלה ברנז'ה. כרגע בערוץ 1 משודרות לאורך הלילה תוכניות בשידור חוזר וב-8 בבוקר השידור עובר לטלוויזיה החינוכית.

באיגרת שנשלחה בתחילת השבוע לעובדי הרשות, על ידי מנהל חטיבת החדשות יורם כהן, נכתב כי "אנו שוקלים לחדש בקרוב את מהדורת הבוקר. בשלב זה נעשית בדיקה ראשונית של ההיתכנות לתקצב שידורי בוקר. אם זה יסתדר - נקבל כוח אדם לתגבור המערכת. ייתכן שהדבר יתממש. אני רואה חשיבות רבה בחידוש שידור בוקר של מערכת החדשות, נקווה שיסתדר".

בחטיבת החדשות קיבלו את הדברים בהלם. גורם ברשות אמר לוואלה ברנז'ה כי "אנשים נקרעים ברשות השידור גם ככה - אין מספיק כוח אדם. אם יחזירו את התוכנית, אחרי שכבר צימצמו תקנים ועובדים רבים פרשו בעקבות הליך סגירת הרשות, זה ייצור כאוס מוחלט. הרי ברור שאין סיכוי שיתקבל אישור לתקצוב ולא יגוייס כוח אדם נוסף - ומה שיקרה בפועל זה שהעומס הגבוה ממילא על עובדי הרשות, בעיקר בקרב התחקירנים, העורכים וצוות ההפקה, רק יגבר".

סגירת רשות השידור נדחתה לסוף אפריל, לאחר תיקון חוק תאגיד השידור שאמור לעלות לאוויר בסף אפריל. המהלך לסגירה לווה בצמצום דרסטי של כוח האדם ברשות ובפרישה של עובדים רבים מהחברה. ואולם, כרגע גם פרישת עובדי הרשות הגיעה למבוי סתום, בשל אי-הוודאות בנושא הקמת התאגיד.

בנוסף לכך, עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי מהדורת "יומן" המשודרת בשישי תורחב לשעתיים החל מה-27 בינואר. המהדורה תחל במקביל ל"אולפן שישי" של חדשות 2 ו"שישי עם אילה חסון" של חדשות 10 - בשעה 19:30.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully