וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זירת מטענים: "מוטי גילת מבקר? הוא היה השיטה של רשימות שחורות ולבנות"

וואלה ברנז'ה

16.1.2017 / 11:24

קלמן ליבסקינד תוקף בערוץ 20 את כתבי "ישראל היום" מוטי גילת ודן מרגלית, אשר מבקרים בימים האחרונים את הנעשה ב"ידיעות אחרונות": "הופכים את עצמם לקדושים גדולים; מרגלית הלך 40 שנה הלך לצדו של אהוד אולמרט ולא ראה כלום?"

יח"צ - חד פעמי

כתב חדשות 2 עמית סגל כינה עם תחילת פרשת ביבי-נוני את התמלילים כ"זירת מטענים" - מתברר שהוא צדק, משום שרעשי המשנה לא מפסיקים לתת אותותיהם. אמש (ראשון) בתוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20 תקף העיתונאי קלמן ליבסקינד את כתבי "ישראל היום" מוטי גילת ודן מרגלית, אשר מבקרים בימים האחרונים את הנעשה ב"ידיעות אחרונות".

"הרבה מאד אנשים, כאלה שעבדו ב'ידיעות אחרונות' בעבר, יורים על 'ידיעות אחרונות' והופכים את עצמם לקדושים גדולים. אחד מהם לדוגמא זה מוטי גילת, שהוא, האיש 10 שנים או שמונה שנים עובד ב'ישראל היום', המקסימום שהוא יכול לכתוב עליו זה יוסי וסרמן מזכ"ל הסתדרות המורים ויש לו הערות על 'ידיעות אחרונות'. עכשיו תקשיבו, מוטי גילת הוא היה השיטה של רשימות שחורות ורשימות לבנות, רשימות של 'במי נכנסים', 'במי אסור להיכנס'. העובדה שהוא יצא החוצה מאפשרת לו עכשיו לירות היא פשוט מדהימה".

"האיש השני הוא דן מרגלית", ממשיך ליבסקינד. "כשאני מצרף את דן מרגלית שמותח ביקורת על 'ידיעות אחרונות' עם מוטי גילת שמותח ביקורת על 'ידיעות אחרונות' אפשר לחשוב לרגע שהעיתון היחיד שאפשר בו להילחם בשחיתות הוא 'ישראל היום', שזה העיתון ששניהם עובדים בו, שזה באמת הגיחוך בהתגלמותו. עכשיו על דן מרגלית צריך לזכור: האיש 40 שנה הלך לצדו של אהוד אולמרט ולא ראה כלום. כלום! לא מהנהנתנות, לא משום דבר הוא לא ראה. גם ב-10 השנים האחרונות שהוא עובד ב'ישראל היום' הוא לא ראה שום דבר, אבל הוא הלוחם הגדול בשחיתות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully