וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורלי וגיא מציגים: יש דברים חשובים יותר מטלוויזיה

וואלה ברנז'ה

16.1.2017 / 12:38

מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 10, אורלי וילנאי, עזבה היום באמצע התוכנית את האולפן והותירה את גיא מרוז לבד. אפילו המבזקן הופתע. וואלה ברנז'ה איתרה את סיבת הנטישה

צילום מסך

מגישת תוכנית הבוקר של ערוץ 10, אורלי וילנאי, עזבה היום באמצע התוכנית את האולפן והותירה את גיא מרוז לבד. לטובת צופים שחששו או סתם תהו לאן נעלמה וילנאי, וואלה ברנז'ה בדקה ומצאה את התשובה, שמתברר פרוזאית בהרבה. הסיבה שבגללה נטשה וילנאי את בעלה והשותף להגשת התוכנית הייתה דווקא התחייבויות אחרות שהתנגשו עם תוכנית הבוקר – הנחיית ועידה באוניברסיטת תל אביב.

וילנאי הנחתה הבוקר (שני) את ועידת ישראל לנשים ועסקים, ונאלצה לצאת באמצע התוכנית, כשמרוז נותר לבדו באולפן לאחר מהדורת החדשות של השעה 08:30. גם כאשר מגיש המבזק ינון מילס החזיר את השידור לאולפן בתום המבזק, הוא אמר "ועכשיו אורלי וגיא", ומרוז השיב "אה, גיא – אורלי איננה, הלכה ותחזור מחר. כן, כן היא מנחה כנס מאוד גדול".

ממערכת אורלי וגיא נמסר בתגובה: "אורלי הודיעה לצופים ב-8.25 שהיא מחויבת לכנס חברתי. היא הייתה אמורה להיות ביום חופש מהתוכנית והערוץ ביקש שתשדר עד 8:30. אנחנו מודים לוואלה ברנז'ה על היותם צופים נאמנים של 'אורלי וגיא' ואורלי תיפגש עם הצופים מחדש מחר ב 6:20 בערוץ 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully