וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נישתי מדי: "גורמה" ו"נישה" נסגרים

16.1.2017 / 14:47

לוואלה ברנז'ה נודע כי מגזין האוכל "גורמה" ומגזין העיצוב "נישה" שבבעלות יובל סיגלר, נסגרו וחלק ניכר מחברי המערכת פוטרו. בחודש מאי האחרון פורסם כי גם מגזין "מסע אחר" של הקבוצה נסגר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תאכלו באינטרנט. "גורמה"/מערכת וואלה!, צילום מסך

המגזינים "גורמה" ו"נישה" של "את" נסגרים – כך נודע לוואלה ברנז'ה. ביום רביעי האחרון הודיעו הבעלים - קבוצת סיגלר של יובל סיגלר - לחברי המערכות של מגזין האוכל והעיצוב על סגירתם. כחלק מהמהלך פוטרו כ-3 מחברי המערכת, וביניהם עורכים וכתבים.

בתוך כך, המגזינים "גורמה" ו"נישה" יתכנסו לתוך מגזין "את" - שירחיב את מדורי האוכל והעיצוב שלו – ויפסיקו לצאת כמגזינים נפרדים. המהדורות של חודש ינואר היו האחרונות שהודפסו, ולא יודפסו מגזינים של "גורמה" ו"נישה" החל מפברואר. "גורמה" יצא לאור ב-25 השנים האחרונות. מגזין האוכל נוסד ב-1992 על ידי עורכת "את" דאז יעל פז-מלמד, והיה שייך ל"מעריב". לאחר ש"מעריב" נמכר לג'רוזלם פוסט בשנת 2014, רכש סיגלר את מגזין "את" והפך אותו לירחון חודשי.

כזכור, בחודש מאי האחרון פורסם בוואלה ברנז'ה כי מגזין "מסע אחר" הוותיק נסגר כעבור 35 שנים, כאשר את המותג רכש אורן ציבלין. מגזין הטיולים והמסעות עבר גילגולים רבים: ב-2008 המגזין נמכר לקבוצת SBC, אשר נקנתה על ידי מוטו תקשורת במאי 2009. לבסוף, הירחון נרכש על ידי סיגלר ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully