וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדרנית גלגל"צ תמכה במחבל הדורס – ירון דקל יסיים העסקתה

18.1.2017 / 16:50

שדרנית גלגל"צ חן אלמליח תסיים את העסקתה בתחנה לאחר שפרסמה פוסט שבו הביעה תמיכה במחבל הדורס. ירון דקל: "למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גל"צ וגלגל"צ"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הפוסט של אלמליח/מערכת וואלה!, צילום מסך

שדרנית גלגל"צ חן אלמליח תסיים את העסקתה בתחנה לאחר שפרסמה היום (רביעי) פוסט שבו הביעה תמיכה במחבל הדורס. אלמליח כתבה כי "גם אני הייתי דורסת שוטר אם היו מפנים אותי בכוח מהבית כדי לבנות יישוב לאנשים חזקים יותר ממני". בתגובה לדברים, דקל צייץ בחשבון הטוויטר שלו כי "למי שמביע תמיכה בדריסת שוטר אין מקום להימנות על שדרי גלצ וגלגלצ. לכן החלטתי על סיום התקשרות מיידי עם חן אלמליח".

במהלך עימותים שהתפתחו באום אל-חיראן שבנגב, במסגרת פעילות מנהל מקרקעי ישראל במימוש צו הריסה ופינוי התושבים, נדרס למוות השוטר ארז לוי. הדורס, יעקוב אבו אל-קיעאן, תושב המקום, נורה למוות על ידי כוחות הביטחון. בנוסף לכך, כמה בני אדם נפצעו בעימותים בדרגות פציעה שונות, ובהם שוטרים. ח"כ איימן עודה (הרשימה המשותפת), שהגיע למקום, נפצע באורח קל.

אתמול הודיע שר הביטחון, אביגדור ליברמן, בתיאום עם הרמטכ"ל רב אלוף גדי איזנקוט, כי הוא מאריך את כהונתו של דקל בשישה חודשים. בזמן הזה תימשך בחינת מעמדה של גל"צ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully