וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיק מוזס-נתניהו: עורך ynet לשעבר והשר אלקין מעידים במשטרה

השר להגנת הסביבה, ששימש בעת קידום חוק "ישראל היום" יו"ר הקואליציה, הגיע למשרדי להב 433. לפניו הגיע ערן טיפנברון, ששמו עלה בתמלולי השיחה בין ראש הממשלה לבין נוני מוזס. השר כץ על החקירה: "מקווה שחשכת העננים המתקדרת תוסר בהקדם"

צילום: אבי כהן, עריכה: שניר דבוש

ערן טיפנברון, עורך Ynet לשעבר, והשר להגנת הסביבה זאב אלקין הגיע הבוקר (חמישי) למשרדי להב 433, להעיד במסגרת חקירת פרשת 2000. טיפנברון צפוי למסור עדות בפרשת נתניהו-מוזס, שבמרכזה נרקם דיל לכאורה בין ראש הממשלה למו"ל "ידיעות אחרונות", לפיו נתניהו יזכה לסיקור אוהד בעיתון בתמורה לקידום חוק "ישראל היום", אז שימש אלקין יו"ר הקואליציה.

שלשום נפגש טיפנברון עם ניר חפץ, יועץ התקשורת של משפחת נתניהו. ב"העין השביעית" פורסם כי הם נפגשו בבית קפה של מלון NYX בתל אביב. טיפנברון שימש כעורך הראשי של אתר Ynet מקבוצת "ידיעות אחרונות" עד לחודש מרץ האחרון. חפץ היה בעבר עורך בכיר בקבוצה, וכיום משמש כדובר האישי של משפחת נתניהו. שמותיהם מוזכרים בהקלטות השיחות בין ראש הממשלה בנימין נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות" נוני מוזס.

עוד בוואלה! NEWS:
"נתניהו תיווך בין מוזס לשלושה אנשי עסקים שישקיעו ב'ידיעות אחרונות'"

ערן טיפנברון, עורך YNET לשעבר, העיד במשרדי להב 433, במסגרת חקירת תיק 2000. אבי כהן
טיפנברון בכניסתו למשטרה/אבי כהן

בין היתר עולה מהתמלולים שנחשפו בחדשות 2 כי מוזס הסביר לנתניהו שאם ברצונו לזכות לסיקור נוח מקבוצת "ידיעות אחרונות" – עליו למנות אדם שישוחח עם שני אנשים – טיפנברון והעורך הראשי של ידיעות רון ירון, שמסר עדות במשטרה בתחילת השבוע.

הבוקר התייחס שר התחבורה ישראל כץ לחקירות בטקס פתיחת מנהרת הראל בכביש 1, ופנה לראש הממשלה בנימין נתניהו שהגיע למקום גם הוא באומרו "יש לי אמון מלא בך, אדוני ראש הממשלה, מחזק את ידיך ומאחל לך ולכולנו שחשכת העננים המתקדרת תוסר בהקדם ותוכל להמשיך להוביל את ישראל, כפי שנבחרת לעשות, למשך שנים רבות. שולח לך ברכבת הצלחה ואומר לך – העם איתך, מדינת ישראל זקוקה לממשלה חזקה ויציבה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
זאב אלקין מגיע ללהב 433, לוד. ינואר 2017. תומר אפלבאום, הארץ
אלקין בכניסתו לחקירה/הארץ, תומר אפלבאום

אתמול הגיעו לחקירה העיתונאי אבי רצון ומנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר למסור עדות במשרדי יחידת להב 433 בלוד. שמו של רצון הוזכר גם הוא בתמלולי פגישה בין ראש הממשלה נתניהו למו"ל "ידיעות אחרונות".

מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר מסר לפני הבחירות האחרונות בשנת 2015, כשהיה יו"ר מטה הליכוד, תצהיר ובו טען כי אין כל קשר בין נתניהו למערכת "ישראל היום". זאת, בתגובה לתלונה שהגיש עו"ד שחר בן מאיר לוועדת הבחירות המרכזית ולמבקר המדינה, בה ביקש להכריז על "ישראל היום" כשופר תעמולה למען נתניהו בניגוד לחוק הבחירות – לאחריהן מונה פילבר על ידי נתניהו לתפקידו הנוכחי.

שלשום הגיע העורך הראשי של "ישראל היום", עמוס רגב, למסירת עדות בפני חוקרי להב 433, במשך כחמש שעות. בהמשך הגיע גם המו"ל מוזס לחקירתו החמישית במסגרת פרשה 2000 ונחקר במשך כשבע שעות. ראש הממשלה צפוי להיחקר פעם נוספת במעונו בירושלים.

(עדכון ראשון: 10:08)

פגישת טיפנברון חפץ. העין השביעית, צילום מסך
פגישת טיפנברון וחפץ/צילום מסך, העין השביעית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully