וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב שתובע 300 אלף שקל מ"כיכר השבת" כי רמז שבוגד באשתו

23.1.2017 / 16:44

במכתב שהגיע לידי וואלה ברנז'ה דורש הרב שאול אלקריב מאחד האתרים החרדיים הגדולים בישראל לפרסם הודעת התנצלות בולטת משום שציין כי צעירה דתיה שהחליטה להקדיש לו את חייה "אף מתגוררת עמו באותו מתחם"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרב שאול אלקריב שלח אתמול (ראשון) מכתב התראה טרם תביעה ל"כיכר השבת". במכתב שהגיע לידי וואלה ברנז'ה דורש הרב מהאתר לפרסם תוך שבוע הודעת התנצלות בולטת ופיצוי בסך 300 אלף שקל בנוסף לשכר טרחת עו"ד, זאת לאחר פרסום כתבה "שקרית ומגמתית" לטענתו, עליו באתר. את הרב מייצג עו"ד אלקנה בישיץ.

אתמול פורסמה ב"כיכר השבת" כתבה תחת הכותרת "הרב שנעצר ושוחרר: 'אני אתחיל להתעצבן רוצה רימון?' צפו". מדובר בכתבת פולו של אלי רוטמן באתר לכתבה שפורסמה בסוף השבוע ב"אולפן שישי" של חדשות 2. בכתבה התראיין הרב אלקריב, שנעצר לאחרונה בחשד למעורבותו בזריקת רימון הלם לחצר ביתו של ראש העיר יוסי ברודני. לטענת הרב, "הדבר החמור שעשו ב'כיכר השבת' הוא לציין בפולו כי אסתי גניס, צעירה דתיה שהחליטה להקדיש את חייה לרב אלקריב, אף מתגוררת עמו באותו מתחם". עוד הוא מציין כי בכתבה של האתר גניס אומרת, "זו שליחות. זה טוב לי וכיף לי".

הרב טוען כי בניגוד ל"כיכר השבת", בכתבה של "אולפן שישי" נאמר כי גניס מקורבת לרב ומתגוררת במתחם, "אך בשום מקום לא נאמר כי היא מתגוררת עם הרב, ואף לא נאמר כי הרב גר במקום". הוא גם מציין כי בכתבה של חדשות 2 אף התראיינה רעייתו של הרב - כך שלטענת הרב ברור כי הוא נשוי. "פרסום הכתבה באופן בה פורסם נעשה באופן מגמתי על מנת לפגוע ברב והיא אינה אמת, והיא באה כדי לפגוע ברב להשפיל אותו ולבזותו", לפי הרב.

ב"כיכר השבת" בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully