וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ i24news מגיע לארה"ב: ישדר חדשות מניו יורק

29.1.2017 / 11:51

ערוץ החדשות הבינלאומי i24news הודיע על השקת ערוץ חדשות בארה"ב. הערוץ פתח משרדים בניו יורק ובוושינגטון די.סי, ולפי הערוץ יעבדו בהם עשרות עיתונאים מקומיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ החדשות הבינלאומי i24news הודיע היום (ראשון) על השקת ערוץ חדשות בארה"ב. הערוץ פתח משרדים בניו יורק ובוושינגטון די.סי, ולפי הערוץ יעבדו בהם עשרות עיתונאים מקומיים. שותפת ההפצה של הערוץ בארה"ב היא חברת Altice USA והערוץ יעלה לאוויר ב-13 בפברואר.

מערך התוכניות של i24news בארה"ב יכלול חדשות וראיונות על עניינים מקומיים ובינלאומיים. הערוץ האמריקאי ישדר באנגלית ויספק תכנים מאולפניו בניו יורק, וושינגטון די.סי., תל אביב ופריז. בתקופת ההרצה הראשונית הערוץ יהיה זמין בארה"ב כחלק מ-Optimum TV של Altice USA ובמערכת Suddenlink TV.

בחודש מאי האחרון פורסם כי אושרה הצעת חוק שתסדיר את עלייתו לאוויר של i24news בישראל, הצעה המתירה שידורי חדשות בינלאומיים המופקים בישראל בערוצי הכבלים והלוויין בישראל. הערוץ, שמשדר מיפו, בשפות ערבית, צרפתית ואנגלית לא יוכל לשדר בעברית.

"מה שהחל כחלום של מייסדנו ליצור מקור חדשותי שנותן במה לדיונים ומספר רב של נקודות מבט הפך ל- i24 News – ארגון חדשות גלובלי נחשב ומבודל עם רקורד של מצוינות עיתונאית ברחבי העולם", אמר דקסטר גואי (Goei), נשיא Altice N.V ויו"ר ומנכ"ל Altice USA. "האסטרטגיה הגלובלית של Altice מתמקדת בתוכן. אנו נרגשים להביא את i24news לארה"ב ולספק תוכן מרענן ומאוזן המעניק נקודת מבט חדשה על אירועים מקומיים ובינלאומיים אשר הצרכנים לא יוכלו למצוא בערוצים אחרים", הוסיף.

פרנק מלול, מנכ"ל i24news, מסר: "בחברה שבה לכל דבר יש השלכות גלובליות – החל מפוליטיקה ובריאות וכלה בהשכלה וביטחון - i24news בארה"ב הוא קול חדש המציג מגוון השקפות לצד ההתפתחויות היומיומיות. אני מצפה לעצב את i24news כך שיהפוך למקור העיקרי לחדשות וניתוחים שוטפים של הסוגיות החשובות ביותר לצופים האמריקאים. אני גאה להציע מודל חדש המשלב מדי יום חדשות מארה"ב, המזרח התיכון ומהעולם כולו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully