וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם המדע נגד סמדר שיר

1.2.2017 / 13:29

המדור הקבוע של בעד ונגד במוסף "24 שעות" של ידיעות הוביל באופן חריג לפרסום ביקורת עוקצנית על אחת מהכותבות הקבועות שלו – סמדר שיר. "מה קרה ידיעות, שוב לא הצלחתם למצוא מומחה לרפואה/אימונולוגיה"?

סמדר שיר. ניר פקין
מומחית לכל. שיר/ניר פקין

חיסונים, שוב על הפרק: המדור הקבוע של בעד ונגד במוסף "24 שעות" של ידיעות הוביל היום (רביעי) באופן חריג לפרסום ביקורת עוקצנית ומרושעת במיוחד על אחת מהכותבות הקבועות שלו – סמדר שיר. במדור בעיתון הוצגה השאלה "בעקבות מחדל חיסוני השפעה – האם תתחסנו נגד שפעת", כשבטור האישי של שיר היא הסבירה מדוע אינה רוצה להתחסן, כאשר מולה כתב פרופ' שי אשכנזי טור בעד לקיחת חיסון, והביא ממצאים מדעיים התומכים בעמדה שלו.

עמוד הפייסבוק "מדע גדול, בקטנה" פרסם פוסט בפייסבוק שבו טען כי העובדה ששיר כלל אינה עוסקת בתחום, אך עדיין מצהירה שהיא נגד החיסונים, אינה מקרית – מכיוון שהעיתון לא הצליח למצוא מומחה לרפואה שיטען כי הוא נגד חיסונים.

בפוסט נכתב: "הרגע הזה שפותחים ידיעות אחרונות Yedioth Ahronoth ונחנקים עם הקפה. מצד אחד, פרופ' בעל שם עולמי לרפואת ילדים. מצד שני סמדר שיר - הדף הרשמי. אין ספק, מאוזן לחלוטין מבחינת הרקע המקצועי. מה קרה ידיעות, שוב לא הצלחתם למצוא מומחה לרפואה/אימונולוגיה וכו' שיגיד ההיפך ממה שגורסים שאר המומחים האמיתיים?".

לסיכום, בעמוד הפייסבוק אף עקצו את שיר וכתבו: "סמדר, היה עדיף שאת הטור הזה היה מפרסם בעלך הרופא. אבל יש לנו הרגשה מוזרה שכזו, שגם בשנה הבאה הוא ימליץ להתחסן לשפעת. פשוט כי את החיסון עושים גם בשביל להגן על אחרים".

לא נמסרה תגובה משיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully