וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממקומון לחינמון: טיים אאוט מבטל התשלום ומתפשט לגוש דן

2.2.2017 / 13:10

במייל ששלח המו"ל יובל סיגלר לעובדי המגזין, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא הודיע כי העיתון לא יימכר יותר בתשלום בקיוסקים ונקודות החלוקה יורחבו לכל גוש דן, במטרה להכפיל את כמות העותקים המודפסים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

מגזין טיים אאוט תל אביב הופך לחינמון ומגדיל את התפוצה לכל רחבי גוש דן. במייל ששלח המו"ל יובל סיגלר לעובדי המגזין, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא בישר להם כי "טיים אאוט תל אביב מתחיל את תהליך המעבר ממגזין בתשלום למודל FREEMIUM, כמו בלונדון וניו יורק". עוד נכתב כי "המגזין יכוון לקהל רחב יותר", אבל לטענת סיגלר "לא נשנה את הרוח והסגנון הייחודי של טיים אאוט".

לפי סיגלר, "FREEMIUM זה שילוב של FREE חופשי-חינם ו'פרימיום' (איכותי בתוכן, בעיצוב, בפורמט) – קטגוריה חדשה שמביאה חשיפה גדולה בגלל ה-FREE למוצר איכותי 'פרימיום'". לטענתו, זה צעד חיוני במטרה להרחיב את איזורי החשיפה לקוראים בכל רחבי גוש דן. היעדים עליהם מצהיר סיגלר הם הכפלת התפוצה/כמות העותקים המודפסים מ-36 אלף ל-60-70 אלף בשבוע. בנוסף, סיגלר מעוניין להגיע לקהל חדש - אותו הוא מגדיר כ"צעירים, מעודכנים, בגילאי 18 עד 45".

השלב הראשון למהלך יימשך 4 שבועות, החל מ-2 בפברואר ועד 23 בפברואר – אז המגזין אמור להגיע לפריסה כמעט מלאה. החל מ-1 במרץ "טיים אאוט" לא יימכר יותר בדוכני העיתונים. ההפצה החינמית תלך ותגבר עד אז, במקביל למכירה בקיוסקים ובדוכנים. מ-1 במרץ המנויים לא יחוייבו עוד עבור המגזין – אלא, מי שיבחר בכך, ישלם 5 שקלים בשבוע עבור ההפצה עד הבית ועותק אישי מובטח.

בנוסף, מי שיעדיף לקבל את המגזין חינם, במקום לשלם עבור עותק אישי שיגיע אליו עד הבית, יופנה לרשימת המקומות בהם ניתן להשיג עותק חינמי. סיגלר סבור כי כ-70% מהמנויים יעדיפו להמשיך ולשלם 5 שקלים לשבוע עבור שירות ההפצה עד הבית.

השותפה למהלך: חברת ההפצה של "ישראל היום"

ההפצה הרחבה שתחל כאמור כבר השבוע תבוצע עם מערך ההפצה של חברת אינטלקט, שמבצעת את ההפצה גם עבור "ישראל היום". מדובר ב-20 נקודות מרכזיות בימי חמישי בבוקר (תחנות רכבת, אוניברסיטאות ומוקדים עירוניים – קניון עזריאלי, שדרות רוטשילד, קניון גבעתיים ועוד). במהלך החודש תורחב הפריסה הארצית - לרמת גן, הרצליה, רמת השרון, ראשון לציון ורחובות - כמו גם מספר נקודות החלוקה. לפי ציגלר המטרה היא להגיע לחלוקה של כ-25 אלף עותקים בשבוע.

בנוסף, תבוצע הפצה "לנקודות עסקיות": בתי קפה של רשתות גדולות (ארומה, ארקפה, קפה-קפה ועוד), בתי קפה עצמאיים, משרדי פרסום ומפרסמים גדולים, בתי מלון, חללי עבודה משותפים, חברות תקשורת (קשת, רשת, ערוץ 10, גל"צ ועוד) וחברות היי טק. המטרה של ציגלר היא להגיע לכ-7,500-10,000 עותקים בשבוע.

המהלך להפיכת טיים אאוט לחינמון מתרחש ברקע של שינויים רבים בקבוצת סיגלר: רק לפני כשבועיים פורסם לראשונה בוואלה ברנז'ה כי המגזינים "גורמה" ו"נישה" של "את" נסגרים, כאשר כחלק מהמהלך פוטרו כ-3 מחברי המערכת, וביניהם עורכים וכתבים. "גורמה" ו"נישה" יתכנסו לתוך מגזין "את" - שירחיב את מדורי האוכל והעיצוב שלו. בנוסף, בחודש מאי פורסם בוואלה ברנז'ה כי מגזין "מסע אחר" הוותיק נסגר כעבור 35 שנים, כאשר את המותג רכש אורן ציבלין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully