וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מהדורת החדשות באנגלית חוזרת לערוץ METV

וואלה ברנז'ה

5.2.2017 / 17:57

ערוץ METV השייך לרשת לווין נוצרית שיושבת בקפריסין חתם על הסכם סינדיקציה עם ILTV וישדר את Israel Daily - המהדורה הישראלית באנגלית. מנהל ILTV: "המהלך פותח שוק מקומי גדול"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

ערוץ (METV (Middle East Television) חתם על הסכם סינדיקציה עם ILTV ותשדר את Israel Daily - המהדורה הישראלית באנגלית מאולפניה שבקפריסין בשעה 22:00 שעון ישראל. המהדורה תשודר בהוט ובייס.

בנוסף על מהדורת החדשות Israel Daily שמנחה נטשה קירצ'וק, תעלה METV תכניות נוספות של ILTV, הכוללות את One-on One עם אלן דרשוביץ; Israel Weekly – בתוך העניינים, בהנחיית סטיב לייבוביץ; Cruising Israel – תכנית טיולים; Flavor of Israel – תכנית בישול ו-Israel in Style – מגזין אופנה.

"אנחנו שמחים על ההזדמנות לשתף פעולה עם METV בהבאת תכניות של ILTV למזרח התיכון בכלל ולישראל בפרט", אומר ג'ס דולגין, מנכ"ל J Media Global, החברה המפיקה של ILTV. חטיבת ILTV מפיקה חדשות ותכניות עם מבט רענן, כן ואמתי על ישראל, המכוונות לדוברי אנגלית בעולם כולו. "אם ברצוננו להשפיע על איך שהעולם רואה את ישראל באמצעות החדשות, עלינו להציע נרטיב אלטרנטיבי. זו המטרה של ILTV".

מנהל ILTV, רונן לפלר, אמר: "המהלך פותח שוק מקומי גדול מאוד עבור ILTV", אמר. "עד עכשיו יכלו צופים מקומיים לקלוט את ILTV רק דרך האינטרנט, ועכשיו יוכלו לצפות בנו בטלוויזיה. אנו מעריכים שיש 250,000 דוברי אנגלית בישראל, ואנחנו ב-ILTV משוכנעים שנתח גדול מהקהל הזה יצפה בנו כל ערב, כי הם מעדיפים לראות חדשות באנגלית וזה נוח ונגיש".

METV היא רשת לווין נוצרית שיושבת בלימסול, קפריסין. הרשת משדרת מגוון של תכניות דת, תכניות בידור אמריקאיות ומשחקי פוטבול ב-NFL. הרשת הוקמה בשנת 1982, תחת השם HOPE TV על ידי נוצרים אמריקאים שתמכו בלבנון החופשית. הם עברו לקפריסין אחרי יציאת ישראל מלבנון בשנת 2000 ונרכשו על ידי רשת שידור נוצרית. METV נמכרה ל-LeSea Broadcasting Network בשנת 2001.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully