וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משרד הפרסום של ת"א ל-5 השנים הבאות: אדלר – חומסקי ורשבסקי

7.2.2017 / 11:23

הבחירה במשרד אושרה בוועדת המכרזים של עיריית תל אביב-יפו. תקציב הפרסום העירוני עומד על כ-6 מיליון שקלים אשר בעשור האחרונות הוקצו למקאן

עדות מקומית – ראובן אדלר בעובדה. צילום: דניאל בר און ובן שני, צילום מסך
זכה במכרז. ראובן אדלר/צילום מסך, צילום: דניאל בר און ובן שני

עיריית תל אביב-יפו בחרה את משרד הפרסום אדלר-חומסקי ורשבסקי למתן שירותי פרסום, שיווק וייעוץ אסטרטגי - כך הודיעה הבוקר (שלישי) העירייה. משרד זה זכה לניקוד הגבוה ביותר מבין 6 ההצעות שהוגשו על ידי משרדי הפרסום הבולטים במשק. הדגש במכרז החדש הושם על פרסום דיגיטלי וחדשנות בתחום הדיגיטל. המשרד החדש יעניק שירותי פרסום לעירייה לאחר 10 שנים בהן שירותי הפרסום ניתנו על ידי משרד הפרסום מקאן תל-אביב.

תקציב הפרסום העירוני עומד על כ-6 מיליון שקלים. בשנים האחרונות כ-40% מהתקציב שהושקע הוסב מכלי התקשורת המסורתיים לשיווק דיגיטלי.

ראש מינהל דוברות והסברה בעירייה, גידי שמרלינג: "אנחנו שמחים על כך שרוב המשרדים הגדולים במדינה בחרו להתמודד למכרז אף שהתקציב שלנו נמוך באופן יחסי למגזר הפרטי. העבודה עם העיר תל אביב-יפו ומיתוגה בארץ ובעולם היא עבודה מאתגרת ששמה דגש רב על יצירתיות, מקוריות וחדשנות וזה מה שנדרש ממשרד הפרסום המלווה אותנו. בשנים האחרונות שמנו את מרכז הכובד על הפרסום הדיגיטלי והכיוון הזה רק ילך ויתחזק בשנים הבאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully