וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מי נכנס לרשימת הצעירים המבטיחים של "פורבס"?

וואלה ברנז'ה

8.2.2017 / 12:01

המגזין הכלכלי יחשוף בשבוע הבא את רשימת הצעירים המבטיחים שלו, ובו ניתן למצוא בין היתר את כתבת חדשות 2 יונה לייבזון ואת כתבת ההיי-טק של TheMarker. וגם: מי מייצג את חדשות 10?

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יונה לייבזון/מערכת וואלה!, צילום מסך

יונה לייבזון, עקיבא נוביק, ענבל אורפז ודניאל ברק נבחרו לרשימה הישראלית של Forbes Under 30, בקטגוריית תקשורת ופרסום – כך נודע לוואלה ברנז'ה. הרשימה המלאה, שתיחשף ב-19 בפברואר בנוכחות עורך "פורבס" האמריקני רנדל ליין, מתפרסמת במסגרת הפרויקט הבינלאומי של המגזין הבוחר את הצעירים המבטיחים בעולם. הרשימה הישראלית כוללת מדי שנה 60 שמות, מחציתם מתחומי ההיי-טק, המדע והיזמות, והמחצית השנייה בתחומים ניהול ופיננסים, יזמות חברתית, משפט וממשל, תקשורת ומדיה ותרבות וספורט.

לייבזון (27) הצטרפה לפני כשנה וחצי לחדשות 2 שם היא משמשת ככתבת רווחה ומגישה את פינת "ערך מוסף", ביחד עם הכתבת הכלכלית עמליה דואק וראשת הדסק הכלכלי של חדשות 2, קרן מרציאנו. לפני כן, לייבזון עבדה בגל"צ במשך כ-6 שנים, שם היא שימשה כראש הדסק הכלכלי של התחנה והגישה את התוכנית "יהיה בסדר" עם אביב לביא. לייבזון החלה את דרכה בגל"צ ככתבת עלייה וקליטה, ובהמשך סיקרה את תחומי איכות הסביבה והפנים. בנוסף לכך, במקביל לגל"צ, לייבזון הייתה כתבת בתוכנית "העולם הלילה" של קשת ואף הגישה תוכנית שבועית העוסקת בכלכלה בערוץ 20.

עקיבא נוביק. ענבל מרמרי,
עקיבא נוביק/ענבל מרמרי

נוביק (28) הצטרף לחברת החדשות של ערוץ 10 לפני כשנה וחצי ומשמש ככתב הפרלמנטרי, לצידו של הכתב הפוליטי ספי עובדיה. לפני כן, נוביק סיקר את התחום עבור "ידיעות אחרונות" ובעבר היה כתב השטחים של העיתון וסיקר גם את החברה החרדית. לפני שעבד ב"ידיעות אחרונות", נוביק שירת בגל"צ שם הפיק את התוכנית "רצועת הביטחון", ערך את התכנית "שטח שש" וגם הפיק את הפרויקט המיוחד של התחנה - "עוד מעט נהפוך לשיר". בנוסף לכך, נוביק גם שימש כמגיש אורח בתוכנית של אראל סג"ל בגלי ישראל "לא סותם ת'פה".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
ענבל אורפז. אייל טואג, מערכת וואלה! NEWS
ענבל אורפז/מערכת וואלה! NEWS, אייל טואג

בניגוד לקודמיה ברשימה, אורפז (30) לא שירתה בגל"צ (חיל מודיעין) והיא עובדת בתחום התקשורת כ-7 שנים. היא החלה כמפיקה בעיתון "עכבר העיר" ב-2010, כמה חודשים לפני ש"העיר" התמזג אליו. בנוסף לכך, אורפז גם כתבה על תחום הקולנוע בעיתון וערכה את טבלת המבקרים. ב-2011 הצטרפה למדור ההיי-טק של TheMarker ככתבת – תפקיד אותו היא עושה עד היום. במסגרת עבודתה אורפז חשפה כי יחידות טכנולוגיות בצה"ל מעדיפות את תושבי המרכז, וגם בדקה את שילובן של נשים בתחום ההיי-טק בישראל במספר כתבות נרחבות.

ברק (28) משמש כסמנכ"ל קריאייטיב בסאצ'י אנד סאצ'י שבלוס אנג'לס. ב-2014 כבר היה מועמד להיכנס לרשימת הצעירים המבטיחים של פורבס, אך נכנס אליה רק השנה. הוא השיק מספר קמפיינים עטורי פרסים בארה"ב, ביניהם הקמפיין הראשון בעולם שעשה שימוש באינטילגנציה מלאכותית לפולקסווגן. בנוסף, ברק ניהל את הקריאייטיב של מחלקת המוזיקה של דויטש אל איי. המגזין ביזנס אינסיידר בחר בו כאחד משלושים הפרסומאים הטובים בעולם מתחת לגיל 30.

הרשימה הישראלית תושק באירוע סגור לחברי קהילת Forbes Under 30 במוזיאון תל אביב ב-19 בפברואר. בהשתתפות עורך מגזין פורבס האמריקני רנדל ליין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully