וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה גבתה עדות מהיועמ"ש של הרשות: האם נתניהו קידם הטבות למילצ'ן?

8.2.2017 / 20:20

על פי דיווח של עמית סגל בחדשות 2, האפשרות כי בעבר ניתנו הקלות לארנון מילצ'ן נבדקת עם בכירי הרשות בעבר ובהווה ואילו הילה שמיר כבר העידה במשטרה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הילה שמיר/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכירים ברשות השנייה יזומנו להעיד באשר להטבות לכאורה שניתנו לארנון מילצ'ן במסגרת תיק 1000 - כך מדווח הערב (רביעי) עמית סגל בחדשות 2. כזכור במשטרה מתבססים בחקירהעל המתנות שנתן מילצ'ן לרה"מ ומנסים לבדוק כעת מה העניק האחרון למילצן בתמורה.

על פי הדיווח של סגל, בימים אלו מתנהלת בדיקה אינטנסיבית במסגרתה כבר נגבתה עדות מהיועצת המשפטית של הרשות ב-6 השנים האחרונות הילה שמיר. בהמשך, ככל הנראה, יזומנו לתת עדות גם בכירים ברשות שכיהנו בשנים בהן הוענקו לערוץ 10 הקלות רגולטוריות תוך הארכת זכיונו, בהם מנכ"ל הרשות לשעבר וכיום מנכ"ל משרד האוצר שי באב"ד וכן יו"ר הרשות לשעבר אילן אבישר.

עם זאת יצוין כי נכון לכרגע לא ברור מה תעלה הבדיקה שכן על פי גורמים ברשות לא רק שמילצ'ן מעולם לא יצר קשר עם הרשות על מנת לקבל הקלות הוא א לא השיב לפניותיה בשנים הרלוונטיות בנושאים שונים.

לוואלה ברנז'ה נודע כי יור הרשות אוה מדז'יבוז לא נשאלה בעניין ולא זומנה לתת עדות - ככל הנראה משום שהבדיקה נעשית לגבי השנים הרלוונטיות לחשדות המיוחסים, ואילו היא נכנסה לתפקידה רק ב-2014.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully