וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הטרלת אלכסנדר: גאיה קורן "תצא לחופשה" ממדור "ביקור בית" של ידיעות

9.2.2017 / 12:04

לאחר פאדיחת שרון אלכסנדר – שהטריל את "ידיעות אחרונות" בתחילת השבוע עם כתבה על הרגלי בריאות ביזאריים שהוא מנהל, לכאורה - לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבת העיתון הושעתה מהמדור והחל מעכשיו כתבים אחרים יכתבו בו

אניגמה - עקיבא חלמיש (שרון אלכסנדר). ויוה
מתעמל בשיטה שהמציא בעצמו. אלכנסדר/ויוה
הגורם אמר לוואלה ברנז'ה כי "שרון אלכסנדר נבהל כנראה מעצמו או מהביקורת שחטף והחליט להתנער מהדברים שאמר. בין אם הוא צודק ובין אם לא - אנחנו אחראיים"

לאחר פאדיחת שרון אלכסנדר – שהטריל את "ידיעות אחרונות" בתחילת השבוע עם כתבה על הרגלי בריאות ביזאריים שהוא מנהל, לכאורה - לוואלה ברנז'ה נודע כי הכתבת גאיה קורן הושעתה מהמדור "ביקור בית". עדיין לא ברור מתי קורן תשוב לכתוב במדור המתפרסם במוסף "זמנים בריאים", ואולם החל מעכשיו כתבים אחרים יכתבו בו.

על פי גורם עיתון, קורן צפויה להמשיך כרגיל בשאר העיסוקים שלה בידיעות. הגורם אמר לוואלה ברנז'ה כי "שרון אלכסנדר נבהל כנראה מעצמו או מהביקורת שחטף והחליט להתנער מהדברים שאמר. בין אם הוא צודק ובין אם לא - אנחנו אחראיים. גם אם דחוף לשמוח לאידנו, לא ראוי להפוך אדם שמתגאה בכך שהוא עבד על עיתונאית - לגיבור".

אלכסנדר ענה לשאלון במוסף "זמנים בריאים" וחשף כי הוא הוא נותן לחתולים ללקק לו את הקרקפת על ידי חתולים כדי למנוע התקרחות ('אני מורח על השיער מים עם סוכר ונותן לחתולים ללקק את השיער. זה מאוד יעיל, הנשירה הפסיקה'"). עוד סיפר כי הוא מורח קרם להגנה מהשמש לפני השינה ("בגלל הקרינה האלקטרומגנטית של המכשירים החשמליים בבית"), עוסק ב"מדיטציית טלוויזיה" ומתעמל בשיטה שהמציא בעצמו: לשכב במיטה רגל על רגל, ומדי פעם להחליף רגליים.

מדובר במדור קבוע שבו מדי שבוע מספרת דמות ידועה על הרגלי האכילה, הספורט והטיפוח שלו, ומקבל עצות מפאנל מומחים. ואולם נדמה שקורן התייחסה ברצינות גמורה לתשובותיו של אלכסנדר, שהיה ברור כי לפחות בחלק מהן הוא צוחק ועונה דברים הזויים לחלוטין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התייחסה ברצינות גמורה לתשובותיו של אלכסנדר. גאיה קורן/מערכת וואלה!, צילום מסך

"לא הטרלה ולא נעליים"

לאחר פרסום המדור, צייץ בטוויטר העיתונאי וחבר הכנסת לשעבר, ינון מגל: "אחרי 'השרוף' (צינוביץ), ה'בדואית', ליאור אשכנזי 'פושע המלחמה' ועוד נראה שמסתמן טרנד: הטרלת ידיעות אחרונות". בעיתון ענו למגל: "לא הטרלה ולא נעליים. הוא לא המרואיין הראשון שהתבאס מציטוט שאמר והכחיש אח"כ. אנו מניחים שגם לך יש כל מיני אמירות שאתה מצטער עליהן".

אלכסנדר אף כתב בעמוד הפייסבוק שלו: "בסך הכל הכתבה הייתה מצוינת והעיתונאית הביאה את הדברים כלשונם, מלבד אולי כמה אי דיוקים קלים. את ההתעמלות אני לא עושה במיטה אלא באמבטיה. ואת הרוק של החתולים אני מורח על הסדינים והכריות. כמו כן, אני מקפיד למרוח קרם הגנה לפני שאני הולך לישון, לא רק בגלל הקרינה האלקטרומגנטית של המכשירים החשמליים בחדר אלא גם, ואולי בעיקר, בגלל הקרינה שנפלטת מהירח. מלבד טעויות קלות אלה. השאר היה מדויק והייתי מרוצה מאוד מהכתבה".

מקורן נמסר בתגובה: "אני עובדת על מדור מדהים חדש שיעלה בקרוב בשער המוסף הנפלא שלנו".

ב"ידיעות אחרונות" בחרו שלא להגיב לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully