וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטאלנטים של ערוץ i24News בארה"ב: דיוויד שוסטר ומישל מקורי

12.2.2017 / 12:29

ערוץ החדשות הישראלי הבינלאומי המשיק בארה"ב את המותג חושף את צוות המערכת הבכיר והשדרנים שלו בארה"ב הכוללים בין היתר את מגיש הפריים-טיים בערוץ אל-ג'זירה אמריקה לשעבר

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

i24News, ערוץ החדשות הישראלי הבינלאומי המשיק בארה"ב את המותג, פרסם היום (ראשון) פרטים על צוות המערכת הבכיר והשדרנים שלו בארה"ב. לוח התכניות של i24News יכלול חדשות וראיונות המתמקדים בחדשות מקומיות ובינלאומיות. הערוץ האמריקאי ישדר באנגלית ויספק תוכן מאולפניו בעיר ניו יורק, וושינגטון, תל אביב ופריז במשך היום ושידורים חיים מארה"ב מ-6 עד 10 בערב, שעון החוף המזרחי.

צוות העיתונאים והמגישים הבכירים יכלו בין היתר את דיוויד שוסטר – מנחה ועורך ראשי, מישל מקורי – מנחה ועורכת ראשית, דן רביב – כתב בכיר בוושינגטון, רוברט ווילוק – מנהל החדשות והתפעול, סטיב לנגפורד - מנהל הלשכה בניו יורק, ברוס וויליאמס – מפיק ראשי, גוסטבו סראנו – מפיק ראשי, נינה לרסן – כתבת דיפלומטית ועמיטל איזק – רכזת כתבים (assignment manager).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צילום: יח"צ)/מערכת וואלה!, צילום מסך

דיוויד שוסטר הוא עיתונאי, זוכה פרס Emmy ובעל יותר מ-20 שנות ניסיון בשידורי חדשות מקומיים ובינלאומיים. הוא משמש כמנחה וכעורך הראשי של "Stateside with David Shuster" ושותף להנחיית "Crossroads" לצדה של מישל מקורי. בתפקידיו הקודמים שימש שוסטר כמגיש חדשות פריים-טיים בערוץ אל-ג'זירה אמריקה, שם היה אחראי לכיסוי הנושאים הפוליטיים בערוץ, הגיש תכניות ראיונות שבועית בשם "Talk to Al Jazeera" והנחה את "live coverage" בערוץ. לפני שהצטרף לאל-ג'זירה, שוסטר הנחה תכניות אישיות ברשת MSNBC והגיש את מבזקי החדשות של הרשת בשעות צפיית השיא.

מישל מקורי (Michelle Makori) הצטרפה ל-i24News מ-CCTV (כיום China Global Television Network), שם מילאה תפקיד מרכזי בצוות שהשיק את CCTV אמריקה, הערוץ דובר האנגלית בארה"ב של China Central Television. מקורי שימשה כמנחה בעיר ניו יורק וכמפיקה של "Global Business America", תכנית הדגל של CCTV המכסה חדשות כלכליות ועסקיות. בחמש שנותיה ב-CCTV הנחתה מקורי שידורים חיים על אירועים פיננסיים וכלכליים חשובים.

לפני שהצטרפה ל-CCTV, מקורי עבדה כמנחה וכתבת עבור Bloomberg TV וככתבת של CNN Money. בחמש שנות עבודתה בבלומברג, מקורי ראיינה מנהיגים פוליטיים ועסקיים מרחבי העולם, בתחילה כמנחת חדשות ארציות ועולמים בשידורי הבוקר של בלומברג ולאחר מכן כמנחת החדשות העסקיות בניו יורק בשעות פתיחת המסחר בבורסות אסיה. מקורי גם לקחה חלק ב-"Muse", תכנית האמנות והתרבות של בלומברג.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

פרנק מלול, מנכ"ל i24News, אמר: "גיבשנו ב- i24Newsצוות יוצא דופן של עיתונאים עטורי פרסים עם עשרות שנות ניסיון בינלאומי ומקומי. הפורום האיכותי הזה, האחראי להפצה, ניתוח ודיון בענייני היום ממנף את קשת הדעות הגלובלית אשר צוותי i24News מכל רחבי העולם מספקים ומאפשר לנו להציע צורה חדשה וייחודית של שידורי חדשות לשוק האמריקאי. אנו נרגשים לקדם בברכה את החזון המתגשם מול עינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully