וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנים לאחר הסגירה: "עכבר העיר" חוזר לפרינט

15.2.2017 / 11:44

גזרת המקומונים מתחממת: לוואלה ברנז'ה נודע שהחל מחודש מרץ הקרוב המקומון של קבוצת שוקן יחזור בגרסה המודפסת. הגיליון הראשון יחולק החל מה-3 במרץ בתל אביב, רמת גן וגבעתיים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-4 שנים עברו מאז שיצא לאור הגיליון המודפס האחרון של "עכבר העיר", ולוואלה ברנז'ה נודע שהחל מחודש מרץ הקרוב מוסף הפנאי והבידור של קבוצת שוקן יחזור בגרסה המודפסת. הגיליון הראשון יחולק החל מה-3 במרץ בתל אביב, רמת גן וגבעתיים.

ההפצה של "עכבר העיר" תהיה בנקודות מרכזיות בערים: בתי קפה, מרכזי תרבות, עיריות, מספרות וב-AMPM. העיתון יודפס על דפי A4 כרומו. המהלך הוא חלק ממיתוג מחודש שיעבור גם על האתר של "עכבר העיר", שיכלול העלאת אתר רספונסיבי, והחלפת העיצוב והלוגו באתר.

"עכבר העיר" התחיל בגרסת הפרינט, כמוסף פנאי ובידור המצורף למקומון "העיר". ב-2006 עלה לרשת אתר האינטרנט "עכבר העיר". בשנת 2012 הוחלט לבצע איחוד של מערכת העיתון המודפס "עכבר העיר" עם האתר.

ב-2013 יצא לאור הגיליון האחרון המודפס של העיתון. לאחר מכן תמיר יולביץ' נכנס כשותף של קבוצת שוקן ב"עכבר העיר". המהלך כלל גם את מעבר המשרדים של "עכבר העיר" מרחוב שוקן, והפעלת מערכת עצמאית לאתר במשרדי החברה של יולביץ' בשכונת מונטיפיורי.

במקביל למהלך, לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי מגזין טיים אאוט תל אביב הופך לחינמון ומגדיל את התפוצה לכל רחבי גוש דן. החל מ-1 במרץ המקומון לא יימכר יותר בתשלום אלא יחולק בנקודות מרכזיות בתל אביב, ובערים נוספות בגוש דן. מי שיבחר בכך, ישלם 5 שקלים בשבוע עבור ההפצה עד הבית.

טל לוין, מנכ"לית ועורכת "עכבר העיר", מסרה: "אנחנו ממשיכים בתנופת ההצלחה של השנתיים האחרונות, ומזמינים את הגולשים והקוראים ליהנות מהחידושים הקרובים שלנו. צפו להפתעות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully