וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר איינשטיין הלך לעולמו בגיל 65

שדר הספורט המיתולוגי סבל בחודשים האחרונים מפגיעה במערכת השרירים. שידר בעשרות אירועי ספורט גדולים, קולו ליווה את הספורט הישראלי לאורך חמישה עשורים, ונכנס לפנתאון עם השידור הבלתי נשכח של שערו של ראובן עטר בפארק דה פראנס

מתוך שבת יציע, ערוץ הספורט

בווידאו: מאיר איינשטיין מודיע על מחלתו בתוכנית "שבת ביציע" בערוץ הספורט

שדר הספורט הוותיק מאיר איינשטיין הלך היום (חמישי) לעולמו. איינשטיין סבל בחודשים האחרונים מפגיעה במערכת השרירים. ההלוויה תתקיים ביום ראשון ב-15:00 בבית העלמין הישן בפינסקר בהרצליה.

מאיר איינשטיין בן ה-65 נולד ב-1951 בהרצליה, אחרי שירותו הצבאי למד תקשורת בלונדון בשנות ה-70', משם אף החל לשדר ידיעות ספורט בקול ישראל. מאוחר יותר שימש כשדר חדשות בקול ישראל, ואף הנחה את תכנית הספורט הוותיקה "שירים ושערים".

בהמשך שידר איינשטיין בערוץ הראשון אירועי ספורט בשלל תחומים, כמו המשחק המרכזי בכדורגל בשבת, משחקי הנבחרת בכדורגל ובכדורסל ומשחקי מכבי תל אביב בכדורסל באירופה. בשנת 2002 הוא עבר לערוץ 10 שם שידר את משחקי הנבחרת בכדורגל, משחקי ליגת העל בכדורגל ולעיתים גם את משחקי ליגת העל בכדורסל. איינשטיין שידר גם בערוץ הספורט, שם הגיש את "שבת ביציע" בימי שבת.

עוד בנושא

נתניהו: "קולו של מאיר יחסר לנו". תומר חמד: "נשחק בשבילו מחר"
משכונת התקווה ועד יוהנסבורג: הרגעים הבלתי נשכחים של מאיר איינשטיין

ניצן שירזי עם מאיר אינשטיין לפני שידור משחק. ברני ארדוב
מאיר איינשטיין ב-2009 לצד המאמן והפרשן ניצן שירזי ז"ל/ברני ארדוב

בשנים האחרונות היה איינשטיין מהשדרים הבכירים בצ'רלטון, שם שידר את משחקי ליגת העל ומשחקים מרחבי אירופה. לצד זאת, הגיש גם את תכנית הספורט היומית של רדיו 103FM. במהלך הקריירה הארוכה שלו כאחד מבכירי וותיקי השדרים בספורט הישראלי, שידר איינשטיין בכל אירועי הספורט הבולטים ביותר של השנים האחרונות, בהם מונדיאלים, אליפויות אירופה, אולימפיאדות ואליפויות אתלטיקה ועוד.

קולו העבה של איינשטיין השאיר את חותמו על שידורי הספורט בישראל. אחד הרגעים הזכורים ביותר משידוריו היה ב-1993, במשחק בו הפתיעה ישראל את צרפת עם ניצחון 2:3 בפארק דה פראנס משער של ראובן עטר, אחריו צעק איינשטיין "שער! שער!" וכמעט איבד את קולו, ובתגובה אמר לו הפרשן אבי רצון "מאיר, תירגע".

בדצמבר האחרון חשף איינשטיין בתכניתו "שבת ביציע" כי הוא סובל ממחלה קשה. בפנייה בשידור חי אמר איינשטיין לצופים: "שבוע טוב. לכל הדורשים בשלומי, אני רוצה לספר לכם שאני מתמודד עם פגיעה במערכת השרירים. לכן הדיבור האיטי, לכן אני יושב בכיסא גלגלים. תודה על ההבנה". בעקבות השידור ביקשו רבים לחזק את ידיו של איינשטיין, ביניהם ראש הממשלה נתניהו שצייץ על כך בחשבון הטוויטר שלו.

מאיר איינשטיין שדר שלמה שרף. ברני ארדוב
מאיר איינשטיין ב-2006 לצד שלמה שרף/ברני ארדוב
עודד מכנס עם מאיר אינשטיין פרשני צ'רלטון. ברני ארדוב
לצד עודד מכנס ב-2008/ברני ארדוב
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עם אבי נמני ב-2005/מערכת וואלה!, צילום מסך
מאיר איינשטיין. פביאן קולדרוף,
יהי זכרו ברוך. מאיר איינשטיין/פביאן קולדרוף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully