וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש בקיוב: פסטיבל כאן

17.2.2017 / 9:30

בזמן ששעת השין מתקרבת, בתאגיד ממשיכים לגייס במרץ כתבים ומגישים חדשים למערכת: מי תשמש ככתבת חיפה וגליל מערבי, מי גוייס ככתב לענייני החברה הערבית – ואיזה דסק ייחודי מתכננים להקים ב"כאן בהקמה". וואלה ברנזה סופרת ראשים

שלט לזזים בקיוב. ShutterStock
שלט לזזים בקיוב/ShutterStock

בזמן ששעת השין מתקרבת, בתאגיד ממשיכים לגייס במרץ כתבים ומגישים חדשים למערכת: כתבת הערוץ הראשון מיכל וסרמן חתמה בתאגיד ותשמש כתבת חיפה וגליל מערבי בחטיבת החדשות האחודה של תאגיד השידור כאן - כך נודע לוואלה ברנז'ה. וסרמן (44) עובדת בערוץ הראשון מעל לעשור ככתבת באזור חיפה, וסיקרה את ההתנתקות, מלחמת לבנון השנייה ועוד. היא עבדה בעבר ככתבת וכעורכת בחדשות המקומיות בכבלים.

בנוסף לוסרמן, גם כתב רשות השידור ריאד עלי יצטרף לתאגיד וישמש ככתב לענייני החברה הערבית בחטיבת החדשות האחודה. עלי הוא דרוזי-ישראלי ובשנת 2000 החל לשמש ככתב בשטחים. בשנת 2002 הודח מהתחנה ועבר לעבוד ברשת CNN כמפיק שטח. בספטמבר 2004, במהלך העבודה העיתונאית שלו בעזה נחטף על ידי חמושים פלסטינים בעזה וכעבור יממה שוחרר. בשנת 2005 חזר עלי לשדר ככתב הערוץ הראשון. עוד נודע לוואלה ברנז'ה כי בנוסף לכך, בתאגיד מתכוונים להקים לראשונה דסק לשוויון חברתי.

ולא רק בחטיבת הטלוויזיה של "כאן בהקמה" מחזקים את הדסק בעובדי רשות השידור, אלא גם בחטיבת הרדיו של התאגיד מגייסים עובדים: אילנה השכל, המשמשת כמגישה ברשת א' של קול ישראל, חתמה ב"כאן בהקמה" ותהיה מגישה בקול ישראל החדשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully