וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש רוכש ל"גלובס": אלונה בר-און – בתו של חיים בר-און

20.2.2017 / 15:39

סוגרת מעגל: בתו של חיים בר-און, ממייסדי העיתון הכלכלי - תרכוש את יתרת מניות מהשליטה בחברת מוניטין, המחזיקה בבעלות על "גלובס", תמורת 29 מיליון שקל. הליך מכירת "גלובס" החל לפני מספר חודשים לאחר שאליעזר פישמן נקלע לחובות לבנקים

בניין מערכת גלובס. ראובן קסטרו
בניין מערכת גלובס/ראובן קסטרו

יש רוכש ל"גלובס": אלונה בר-און – בתו של חיים בר-און, ממייסדי העיתון הכלכלי - תרכוש את יתרת מניות מהשליטה בחברת מוניטין, המחזיקה בבעלות על "גלובס", תמורת 29 מיליון שקל. זאת לאחר שהליך הגישור על מניות השליטה בחברת מוניטין (57%) הסתיים בהצלחה בין בר-און לבין הכונסים מטעם בנק לאומי, עורכי הדין אייל רוזובסקי ורונן מטרי. הגישור נוהל על ידי השופטת בדימוס הילה גרסטלר, וביצועו מותנה באישור בית המשפט.

בנוסף למניות מוניטין, בבעלות בר-און גם זכות סירוב על רכישת יתר המניות בחברה בידי גורמים נוספים. איש העסקים היהודי-רוסי, דיוויד דוידוביץ', שהתעניין ברכישת העיתון הכלכלי, צפוי להתנגד לעסקה – מכיוון שהציע סכום דומה לזה של בר-און - ויש אפשרות שיעלה את הסכום.

בעל השליטה באוריין, חן למדן, ירכוש את המניות מטעמה של בראון, ויהפוך לבעל השליטה ב"גלובס". למדן צפוי למנות לתפקיד היו"ר את מודי פרידמן, לשעבר מנכ"ל חברת RGE (בעלת ערוץ 10, ערוץ הספורט וערוץ הילדים), המשמש כיום כיו"ר ערוץ 10. לפי הפרסום, מאחורי הקשר בין למדן ובר-און עומד מפיק הטלוויזיה שי נשר.

הליך מכירת "גלובס" החל לפני מספר חודשים לאחר שאיש העסקים אליעזר פישמן – לשעבר מבעלי מוניטין - נקלע לחובות לבנקים בסך של מעל 4 מיליארד שקל. במהלך ההליך הודיעו על פרישתם מהעיתון המנכ"ל, איתן מדמון, והעורך הראשי חגי גולן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully