וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את אורלי גולדקלנג

וואלה ברנז'ה

23.2.2017 / 11:25

היא מגדלת ששה ילדים, כותבת טור פובליציסטי קבוע וכתבות לעתים, ומחלקת את זמנה בין מערכת העיתון, אולפני טלוויזיה מזדמנים ומכונות כביסה. המון מכונות כביסה. אה, ובין לבין היא גם סגנית עורך "מקור ראשון"

אורלי גולדקלנג סגנית עורך מקור ראשון. נועם מושקוביץ
אורלי גולדקלנג סגנית עורך מקור ראשון/נועם מושקוביץ

(צילום: נועם מושקוביץ)

גיל: 45.

מה בעצם אני עושה: מגדלת ששה ילדים קסומים, שלושה מהם כבר חצו את גיל קצבאות הביטוח הלאומי. סגנית עורך מקור ראשון, כותבת טור פובליציסטי קבוע וכתבות לעתים. מחלקת זמני בין מערכת העיתון, אולפני טלוויזיה מזדמנים ומכונות כביסה. המון מכונות כביסה.

השכלה: תואר ראשון באוניברסיטה הפתוחה בספרות ובהיסטוריה של עם ישראל. תואר שני באוניברסיטת אריאל, במחלקה למורשת ישראל – בעיצומה של כתיבת התזה.

תפקידים קודמים: עורכת מוסף "דיוקן" המגזיני במקור ראשון, עורכת משנה של מוסף האקטואליה "יומן" של מקור ראשון, חברת מערכת וכותבת בעיתון המיתולוגי "נקודה".

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: נתי מלחי, שכני הטוב, הוציא אותי מהבית לכתיבה ציבורית ראשונה. שכנתי ולימים חברתי הטובה, חמדת שני, שלפה אותי לכתיבת טור קבוע במקומון של עפרה, ובהמשך גם החלפתי אותה במלאכת העריכה. אורי אליצור לקח אותי לנקודה ובהמשך למקור ראשון. אבל מי שבאמת פתח לי את הדלת - שלא לומר בעט בי בכוח החוצה - היה כנראה אלוהים, שלא היה מרוצה במיוחד מהבחירה שלי להישאר בבית ולהסתפק בגידול ילדים. כך התגלגלתי לקריירה עיתונאית שלא תכננתי, שלא ידעתי כמה אני כמהה לה ושאני נהנית בה מכל רגע.

איפה את בעוד 5 שנים: מקווה בכל מאודי שעדיין יהיה לי מה לתרום למערכת המשובחת של מקור ראשון, עם נוכחות ועשייה משמעותית בגופי מדיה נוספים.

מה אוכלת לצהריים: בעקרון – סלט או סנדוויצ'ים מקמח מלא או ארוחה בשרית איכותית, רצוי סטייק. בפועל: גם סלט וגם סנדוויצ'ים מקמח מלא וגם מקמח פחות מלא וגם ארוחה בשרית איכותית. ולסיום - חטיף תמרים ואגוזים, כי צריך לשמור על הבריאות אחרי ליטר וחצי זירו.

פרגני למתחרים: משוגעת על לוסי אהריש המוכשרת כל כך וההגונה. מתחזקת חברות מלאת מחלוקת ואהבה עם אמילי מואטי. מלאת הערכה עמוקה לקרן נויבך, שגם איתה יש לי מחלוקת לא פעם, שעיקר קסמה שהיא באה לכל אייטם עם כל הלב והנשמה, לומדת אותו ובאמת מנסה להבין אותו לשורש. חושבת שיריב אופנהיימר הוא אחד האנשים הנחמדים ביותר שיצא לי לפגוש ולהתעמת איתם טלוויזיונית בהנאה אינטלקטואלית וחברית רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully