וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמרוסי vs ליאורה: "אוכלת נבלות"; "טהרנית וצדקנית"

וואלה ברנז'ה

22.2.2017 / 9:35

אמילי עמרוסי התעצבנה על ליאורה גולדנברג שטרן, שפנתה אליה בגלל אייטם על גירושיה מבעלה, שיתפרסם בסופ"ש. עמרוסי: "הלוואי שיום אחד תטעמי מאיזה נאד רכלן מאית ממה שאני ומשפחתי עברנו". גולדנברג שטרן: "אם הייתה מבקשת, הייתי שוקלת לא לפרסם"

אמילי עמרוסי  , ליאורה גולדברג שטרן. יח"צ, צילום מסך
ליאורה גולדנברג שטרן, אמילי עמרוסי/צילום מסך, יח"צ
"אוכלת נבלות בשם ליאורה כבר פנתה אליי ואליו בקביעה שאני מתגרשת. לא מאחלת לך לעבור את הסבל השורף של פרידה, אבל הלוואי שיום אחד תטעמי מאיזה נאד רכלן מאית ממה שאני ומשפחתי עברנו"

עיתונאית "ישראל היום", אמילי עמרוסי, התעצבנה כאשר פנתה אליה כתבת הרכילות של "מעריב", ליאורה גולדנברג שטרן, בנוגע לאייטם שעתיד להתפרסם ביום שישי שיחשוף את גירושיה מבעלה, לכאורה. עמרוסי כינתה את גולדנברג שטרן "אוכלת נבלות" ולאחר מכן אף חסמה אותה בפייסבוק. גולדנברג שטרן מצידה לא נשארה חייבת ופרסמה אף היא פוסט תגובה ארוך בנושא, ובו טענה כי עמרוסי אף שלחה את עורכת דינה "כדי להנציח פעם נוספת את השקר".

אמש (שלישי) כתבה עמרוסי כי "אחרי תהליך ארוך וכואב: אני ואייל פרודים. בן זוגי מזה עשרים שנה, אבי ארבעת ילדיי, וחברי הטוב. פרידה כזאת היא סיפור פנים-משפחתי שנמשך לאורך כמה שנים, תהליך עמוק, ששום סיפור מטומטם ושקרי ממדורי הרכילות לא יכול לנמק. משהו שרק שני אנשים בעולם יכולים להבין, ולעבור יחד".

עוד כתבה: "אנחנו טרם יודעים מה ההמשך, אבל אוכלת נבלות בשם ליאורה (מדור הרכילות במעריב) כבר פנתה אליי ואליו בקביעה שאני מתגרשת. לא מאחלת לך ליאורה לעבור את הסבל השורף של פרידה וחורבן בית, אבל הלוואי שיום אחד תטעמי מאיזה נאד רכלן מאית ממה שאני ומשפחתי עברנו בשנה האחרונה".

"רצה וסיפרה קבל עם ופייסבוק את סיפור הפרידה"

"כמי שחוותה פרידה בעצמה, אצלי יש כלל ברור, להיות בן אדם לפני הסקופ הבא. רק שעמרוסי במקום לומר את האמת, העדיפה לשקר לי ומיד לשלוח אליי את עורכת דינה כדי להנציח פעם נוספת את השקר"

בתגובה לכך, גולדנברג שטרן פרסמה גם היא פוסט בפייסבוק, ואמרה לוואלה ברנז'ה: "זה תמיד מלמד לקבל עוד שיעור מטהרנית וצדקנית כמו אמילי עמרוסי, שתמיד שיתפה את הציבור בענייניה המשפחתיים, מעבר דירה וכד'. תמיד היה זה מלווה בגלגול עיניים כלפי אחרים...שלשום התכתבתי איתה בווטסאפ כדי לברר האם נפרדה מבעלה אייל. אם הייתה מבקשת, בוודאי שהייתי שוקלת לא לפרסם, כפי שאני עושה, סהדי במרומים, כל כך הרבה פעמים".

עוד אמרה - "כמי שחוותה פרידה בעצמה, אצלי יש כלל ברור, להיות בן אדם לפני הסקופ הבא. רק שעמרוסי במקום לומר את האמת, העדיפה לשקר לי ומיד לשלוח אליי את עורכת דינה כדי להנציח פעם נוספת את השקר. ולא רק, היא גם ניסתה לגייס לעזרתה חברה משותפת כדי שתוריד אותי מהאייטם אבל לא טרחה לעדכן את אותה חברה שהיא בעצמה מיהרה, אצה רצה וסיפרה קבל עם ופייסבוק את סיפור הפרידה".

לסיכום מסרה: "אגב, בעלה כן אישר את הפרידה. עכשיו היא מטנפת עליי בפייסבוק, אני מאוד מקווה שהילדים שלה לא כאן, כי אין דבר יותר מגעיל מלראות את האמא שלך, שמתנהגת באופן שבא לך לקבור את עצמך באדמה"

מעמרוסי נמסר בתגובה: "אינני כועסת כלל על הפנייה של ליאורה, או על ה'חשיפה' של הפרידה. אנחנו פרודים זה זמן ומעולם לא ניסינו להסתיר זאת. אני כועסת על הכוונה לפרסם שאני ובעלי "מתגרשים" - כך פנתה אליי ליאורה, ועל כך ביקשה תגובה. זה הדבר שהכחשתי ולא את מהות הפרידה. הילדים שלי לא צריכים לקרוא בעיתון על גירושי הוריהם, מה גם שעתידנו המשותף לא ידוע. זהו עיסוק שפל במשפחה שעולמה חרב עליה. אני עסוקה במשפחתי ובילדיי ולא מנהלת שום מאבקים עם ליאורה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully