וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה מזה שנים: ערוץ הספורט לא שלח את רסקין וגרשון לשדר את משחק החוץ של מכבי ת"א

23.2.2017 / 15:02

ניב רסקין ופיני גרשון ישדרו הערב מהארץ את המשחק של מכבי תל אביב ביורוליג נגד צ'סק"א מוסקבה, שייערך ברוסיה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. מדובר במהלך חריג שנובע מחיסכון בעלויות; RGE הוציאה סכום גבוה על רכישת העונה - הנחשבת גרועה

פיני גרשון מאמן כדורסל ופרשן כדורסל (ימין) עם ניב רסקין שדר ספורט. ברני ארדוב
נשארים בארץ. ניב רסקין ופיני גרשון/ברני ארדוב

ניב רסקין ופיני גרשון ישדרו הערב (חמישי) מהארץ את המשחק של מכבי תל אביב ביורוליג נגד צסק"א מוסקבה, שייערך ברוסיה. מדובר במהלך חריג, שכן מזה שנים שהשדר והפרשן המלווים את המשחקים של מכבי ביורוליג טסים עם הקבוצה לארצות שבהן היא משחקת. לא ברור כעת האם הם יישלחו לשאר המשחקים בחו"ל. יש לציין כי רשות השידור שלחה את יואב אביב למוסקבה, כדי לשדר את המשחק עבור רשת ב'.

ככל הנראה, אחת מהסיבות למהלך היא חיסכון בעלויות: RGE, בעלת ערוץ הספורט, הוציאה סכום גבוה על רכישת העונה, הנחשבת לאחת העונות הגרועות של הקבוצה באירופה, בהמשך לשנתיים הקודמות שהיו רעות מאוד. על פי הערכות, החברה שילמה כ-30 מיליון דולר עבור 6 עונות. בערוץ החליטו לנסות ולחסוך עד כמה שאפשר בעונה, שנחשבת לאבודה ממילא, כאשר אוהדים רבים כבר איבדו בה עניין.

ברקע לכל, יש לציין את הסכסוך הכספי בין RGE לחברת יס שהחל לפני כמה חודשים, כאשר בערוץ הספורט דרשו תוספת תשלום על זכויות שידורי הספורט. הסכסוך, שהגיע לבית המשפט. הסכסוך גרם לכך ש-RGE העבירה בסופו של דבר את המשחקים לערוץ ספורט 5 לייב - שנפתח בחינם ביס למנוי שמבקש זאת. חברת הוט יכלה לפתוח את הערוץ לכלל המנויים. זאת מכיוון שהתשלום שהיא מעבירה ל-RGE עבור הערוצים שבתשלום לא מבוסס על חלוקה ברווחים מכל מנוי שמצטרף, ולכן פתיחתם לא דורשת תשלום נוסף לחברה. בסלקום TV המנויים נהנים מהטבה שבמסגרתה הם מקבלים את כל ערוצי ספורט 5 ללא תוספת תשלום לתקופה מוגבלת.

טרם התקבלה תגובה מערוץ הספורט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully