וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפטן תציל אותי: מאחורי הקלעים של טיסת רגב – משבר עם חדשות 2

24.2.2017 / 10:47

מחלוקת על תנאי סיקור שרת התרבות בנסיעתה השבוע לטורקיה הובילה למיני דרמה בין חדשות 2 ללשכת השרה, שבשיאה כתבת "אולפן שישי" לא עלתה למטוס לאחר שהלשכה סירבה להעניק לה בלעדיות. וואלה ברנז'ה עשתה צ'ק אין

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אולפן שישי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מדוע חדשות 2 לא סיקרו את הנסיעה של שרת התרבות והספורט מירי רגב לטורקיה? לוואלה ברנז'ה נודע כי כתבת "אולפן שישי" אפרת לכטר דווקא הייתה אמורה לטוס עם צוות של חברת החדשות של ערוץ 2 ולסקר את משחק הגומלין של עירוני נהריה במסגרת שמינית גמר היורופקאפ - ואולם לבסוף הוחלט לבטל את הנסיעה בדקה ה-90 והכתבה נגנזה.

בחדשות 2 חשבו שסיקור הנסיעה יהיה בלעדי ל"אולפן שישי", ותיכננו לשדר הערב (שישי) כתבת מגזין אודות הנסיעה של השרה. לאחר שבחדשות 2 הגיעו לשדה התעופה וראו את שאר כלי התקשורת מחכים בשער העלייה למטוס, והבינו שלא ילוו את השרה בבלעדיות, הם זעמו ולוואלה ברנז'ה נודע כי הציבו שורת תנאים להמשך הסיקור כאשר בראשם - להוריד את הכתב הפרלמנטרי של חדשות 10 עקיבא נוביק מהמטוס – אחרת הם לא יעלו על הטיסה.

בנוסף, בחדשות 2 כעסו גם על הצטרפותם של כלי תקשורת נוספים שהצטרפו לנסיעה – ערוץ 1, "ישראל היום", אתר NRG ואתר וואלה. על פי גורם שנכח במקום, הדובר של השרה, אלי סבתי, אף נאלץ להגיע עד לפתח המטוס, למרות שכלל לא הצטרף לטיסה, כדי לנסות ולפתור את המשבר עם חדשות 2, אך האחרון הבהיר כי אף עיתונאי מאף אתר או ערוץ לא יורד מהמטוס.

מירי רגב שרת הספורט. ברני ארדוב
פילים לבנים בחדר. השרה רגב/ברני ארדוב

גורם אחר שנכח בשדה התעופה אישר את הפרטים ואמר לוואלה ברנז'ה כי "לכטר ישבה וחיכתה בשער לעלייה למטוס, ובאופן מפתיע היא והצוות לא עלו לטיסה". לטענתו, "זה היה מוזר כי הצוות ישב בשער, אחרי ביקורת דרכונים, ועברו כמה דקות אחרי שהם ראו את שאר צוותי התקשורת שהגיעו לסקר את המשחק - ופתאום גילינו שהם אינם".

הנסיעה של השרה לתורכיה עמדה בסימן שאלה לאחר שהטורקים הודיעו כי החליטו שלא לאשר למאבטחים חמושים להצטרף לקבוצה, כנדרש והשב"כ אסר על הקבוצה לצאת לטורקיה. לבסוף רגב הודיעה להנהלת הקבוצה שהיא מצטרפת אליהם לנסיעה.

גורמים בלשכת רגב מסרו כי "כל כלי התקשורת שביקשו לעלות על הטיסה הזו ולסקר את האירוע שלא היה רק ספורטיבי אלא מדיני ודיפלומטי היה לו מקום והתקבל בברכה".

בחדשות 2 סירבו להגיב לדברים. לא התקבלה תגובה מלשכת רגב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully