וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף גיל כובש את איטליה: "כוכב המתיחות" שלו יעלה בפריים טיים

2.3.2017 / 10:57

פורמט פריים טיים מקורי של גיל פורמטס עולה החודש בבכורה עולמית ברשת בערוץ Italia 1 של רשת Mediaset האיטלקית. מדובר בפורמט תחת השם Prank Star

מערכת וואלה!

פורמט פריים טיים מקורי של גיל פורמטס עולה החודש בבכורה עולמית ברשת בערוץ Italia 1 של רשת Mediaset האיטלקית. מדובר בפורמט תחת השם Prank Star (כוכב המתיחות).

מדובר בתכנית ריאלטי ראשונה מסוגה בה מתחרים אנשים מהציבור (ללא ניסיון מקצועי) בביצוע מתיחות. הפורמט יחפש אחר כוכב המתיחות של המדינה באמצעות אודישנים שיערכו בכל רחבי הארץ על מנת למצוא את האנשים המצחיקים ביותר במדינה, אלו החושבים שיש להם את מה שנדרש כדי לזכות בתואר. בתום שלב האודישנים, המתמודדים יתחרו ביניהם באתגרים הכוללים מתיחות מסוגים שונים ויצטרכו להרשים את צוות השופטים שבאולפן, אשר יבקרו כל פרט ופרט בביצועי המתמודדים. הפיינליטסים יעלו לשלב הגמר בו יצטרכו לבצע את המתיחה המרשימה והנועזת ביותר שביצעו אי פעם, בסופו יוכרז הזוכה בתואר כוכב המתיחות.

אסף גיל, מנכ"ל גיל פורמטס, מסר: "ההפקה האיטלקית ברשת Mediaset הגדולה באיטליה מהווה פריצת דרך עבורנו, משום שזו הפעם הראשונה בה פורמט שלנו מופק תחילה עבור ערוץ מסחרי גדול מחוץ לישראל. זהו הראשון מבין מספר שיתופי פעולה בינלאומיים שאנחנו עובדים עליהם בתקופה האחרונה ועלייתו לאוויר ממשיכה לבסס את מעמדה של גיל פורמטס בתור גורם תוכן משמעותי בזירה הבינלאומית".

  • עוד באותו נושא:
  • אסף גיל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully