וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכבר העיר חוזר לפרינט, ולא מפחד ממיינסטרים

2.3.2017 / 11:30

כ-4 שנים עברו מאז שיצא לאור הגיליון המודפס האחרון של "עכבר העיר". וואלה ברנז'ה מביאה הצצה לשער הראשון של המקומון מבית קבוצת שוקן אשר יופץ מחר בגרסה המודפסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כ-4 שנים עברו מאז שיצא לאור הגיליון המודפס האחרון של "עכבר העיר", ווואלה ברנז'ה מביאה הצצה לשער הראשון של המקומון מבית קבוצת שוקן אשר יופץ מחר (שישי) בגרסה המודפסת. הגיליון הראשון יחולק בתל אביב, רמת גן וגבעתיים. במרכז המקומון ניתן לראות ראיון עם שירי מימון - רמז לבידול מהמתחרה טיימאאוט, אשר מקפיד על היצמדות לתכנים תל אביביים.

ב-1993 "עכבר העיר" התחיל בגרסת הפרינט, כמוסף פנאי ובידור המצורף למקומון "העיר". ב-2006 עלה לרשת אתר האינטרנט "עכבר העיר". בשנת 2012 הוחלט לבצע איחוד של מערכת העיתון המודפס "עכבר העיר" עם האתר.

ב-2013 יצא לאור הגיליון האחרון המודפס של העיתון. לאחר מכן תמיר יולביץ' נכנס כשותף של קבוצת שוקן ב"עכבר העיר". המהלך כלל גם את מעבר המשרדים של "עכבר העיר" מרחוב שוקן, והפעלת מערכת עצמאית לאתר במשרדי החברה של יולביץ' בשכונת מונטיפיורי.

במקביל למהלך, לפני כחודש פורסם בוואלה ברנז'ה כי מגזין טיים אאוט תל אביב הופך לחינמון ומגדיל את התפוצה לכל רחבי גוש דן. החל מ-1 במרץ המקומון לא יימכר יותר בתשלום אלא יחולק בנקודות מרכזיות בתל אביב, ובערים נוספות בגוש דן. מי שיבחר בכך, ישלם 5 שקלים בשבוע עבור ההפצה עד הבית.

טל לוין, מנכ"לית ועורכת עכבר העיר: "אחרי שנתיים מוצלחות אנחנו שמחים להשיק גם אתר חדש, גם מיתוג חדש וגם מדריך מודפס חדש. האתר והמהדורה המודפסת ממשיכים את הקו שנקטנו בו בשנים האחרונות, שמטרתו לספק מדריך ארצי, שפונה לכל שכבות האוכלוסייה, ומספק מידע אמין ואיכותי על אירועי תרבות, מקומות בילוי ופנאי. הדגש בעכבר ממשיך להיות על המלצות משתלמות, חיבור לפעילויות קהילתיות וקידום אירועים ייחודיים, שלא מקבלים ביטוי בפלטפורמות תקשורתיות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully