וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהד מכבי ת"א התלונן - השדרן הושעה מהתחנה

2.3.2017 / 12:31

מאזין למשחק ששודר ברדיו חיפה התלונן כי השדרן השתמש בכינויים כמו 'טל בן חיים הגרמני הזה', 'יוסי בניון הרשע' וכו'. בעקבות התלונה לרשות השנייה, שלח מנכ"ל התחנה דני נישליס מכתב תגובה והודה כי "שידור המשחק היה אכן פוגעני"

טל בן חיים מכבי תל אביב. ברני ארדוב
טל בן חיים מכבי תל אביב/ברני ארדוב

שדרן רדיו חיפה יוסי פרץ ארי שידר משחק כדורגל בצורה מתלהמת ולא אובייקטיבית – ובתגובה ננזף ואף הושעה מהתחנה - כך נודע לוואלה ברנז'ה. אחד המאזינים, האוהד את מכבי תל אביב, שלח מכתב תלונה לרשות השנייה לטלוויזיה ורדיו לפני כחודש, בנוגע לשידור המשחק ברדיו 99.5 (תחנת בת של רדיו חיפה), בין מכבי תל אביב לבין מכבי חיפה, ב-29 בינואר. זאת הייתה התחנה היחידה ששידרה את המשחק, לטענתו.

במכתב הוא כותב: "לא ציפיתי לשמוע שידור אובייקטיבי אך מה ששמעתי היה ממש מזעזע. השדרן לא רק שמעביר את המשחק כאילו היה אחרון האוהדים במגרש, מתלהם, גס ובוטה, מעביר קללות על שחקני מכבי תל אביב: 'טל בן חיים הגרמני הזה', יוסי בניון 'הרשע', מכביסט בכיין וכו'".

לטענתו, "השידור היה לא רק נוטה לכיוון קבוצת חיפה אלא ממש פוגע ובוטה לכל אוהד קבוצה אחרת. שדרן כזה אינו מקצועי, חובבן ולא מובן כיצד נותנים לו לשדר משחק כדורגל. הקללות והגידופים העוקצניים שהשמיע במהלך המשחק פגעו בי מאוד ואינם ראויים לשידור בתחנת רדיו נורמלית, פשוט בושה" .

בעקבות התלונה שנשלחה לרשות השנייה, שלח דני נישליס, מנכ"ל רדיו חיפה, מכתב תגובה לנציבות פניות הציבור ברשות, ואמר כי מדובר בתלונה מוצדקת ושידור המשחק היה אכן "פוגעני". בנוסף, נישליס אף כתב כי "השדרן ננזף והושעה עוד בטרם מכתבכם משידור שני משחקים. כמו כן, הוזהר שאם יקרה מקרה דומה הוא יפוטר".

לאחר מכן, נציב פניות הציבור ברשות, דוד רגב, אף השיב למאזין וכתב כי הוא מודה לו על התלונה המוצדקת, ומודה לזכיינית על הטיפול המהיר שלה בנושא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully