וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לבדוק מעורבות ח"כ כבל בסגירת רשות השידור"

5.3.2017 / 16:45

במכתב ששלח לעובדים מיקי קליין, יו"ר ועד עיתונות טלוויזיה ברשות, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא מבקש שמבקר המדינה ושר התקשורת יבדקו את מעורבות כבל בסגירת הרשות בעקבות הדיל עם יחימוביץ'. קליין: "כל מהלך שלו היה חייב להביא לו רווח"

ראיון עם איתן כבל. צילום מסך
ח"כ איתן כבל/צילום מסך

"איתן כבל, יו"ר ועדת הכלכלה, משך בחוטים על מנת להיות גורם משמעותי בפירוקה של רשות השידור" - כך טוען מיקי קליין, יו"ר ועד עיתונות טלוויזיה ברשות השידור, לאחר חשיפת הדיל בין כבל לח"כ שלי יחימוביץ'. קליין מתכוון להעביר את הנושא לבדיקה אצל מבקר המדינה ושר התקשורת. במכתב ששלח היום (ראשון) קליין לעובדי הרשות, והגיע לידי וואלה ברנז'ה, הוא מבקש להעביר לו כל חומר נוסף בנושא שיש בידי העובדים.

קליין כותב: "מעניין מה הרוויח מכך? עכשיו כבר ברור שכל מהלך שלו היה חייב להביא לו רווח שממוען לתועלתו האישית בלבד. איך ייתכן שחבר מפלגת העבודה חובר למהלך של סגירת רשות ופיטורי כל עובדיה?".

לטענתו, לאחר ועדת אלהרר, במהלך אחת הישיבות של ועדת הכלכלה, ח"כ עיסווי פריג' טען כלפי כבל - 'למה שיכנעת אותי לתמוך בחוק (חוק התאגיד - נ.פ)?'". עוד כותב קליין: "כבל צייץ בטויטר מיד לאחר שחברו דורון צברי התקבל לתאגיד בשכר טאלנט של 40,000 שקל לחודש, 'אני מרגיש שנסגר מעגל'". לסיכום, קליין סבור כי "כל התנהלות איתן כבל לגבי סגירת הרשות, תמיכתו בסגירה כולל הגשת הבג"ץ, צריכה בדיקה משמעותית".

המכתב של קליין ודרישתו לבדיקה של הנושא מגיעים לאחר שבשבוע שעבר נחשפה הקלטה של יחימוביץ', לפיה היא מחויבת לתמוך בכבל בבחירות ליו"ר המפלגה. בהקלטה נשמע הח"כ אומר כי עמיתתו למחנה הציוני תתמודד על ראשות ההסתדרות כנציגת סיעתו, ובתמורה תתמוך בו בראשות למפלגת העבודה - על אף שהכחישו זאת נמרצות בעבר.

טרם התקבלה תגובה מלשכת כבל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully