וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדשות 2: "קוטלר לא זיהתה סיפור הקשישים"; קוטלר: "יש דברים שכסף לא קונה"

6.3.2017 / 18:47

ראיון שנתנה קוטלר ל"ליידי גלובס" בו טענה שוויתרה על תחקיר הקשישים כי נדרשה לשלם, הצית שוב את הגזרה הרגישה שבין החברות. קוטלר לוואלה ברנז'ה: "לא צריך זיהוי - רק תקציב"; גורם בחדשות 2: "קוטלר חוששת שתוחלף לאור ביצועיה ומנתבת זעם לעברנו"

קוטלר מזרחי. חדשות 2, צילום מסך
"יש דברים שכסף לא יקנה אף פעם". יוסי מזרחי, אושרת קוטלר/צילום מסך, חדשות 2
קוטלר לוואלה ברנז'ה: "יש דברים שכסף לא יקנה אף פעם, עבודה עיתונאית אמיתית הוא אחד מהם"

הקרב על הקשישים: אושרת קוטלר - שטענה בראיון כי תחקיר הקשישים הגיע קודם למערכת "המגזין", ולא שודר בשל החלטה שלא לשלם עליו לחוקר הפרטי אשר העביר את החומרים לחדשות 2 - מגיבה לעקיצה של האחרונים, שהאשימו את קוטלר בכך שאינה מסוגלת לזהות סיפור גדול גם כשהוא נופל לחיקה. מדובר בתחקיר של כתב התחקירים של חדשות 2 יוסי מזרחי - שחשף ב"חדשות סוף השבוע" כי מטפלים בבית אבות בחיפה מתעללים ומכים את הקשישים - חשיפה אשר עוררה סערה ואף הובילה לפתיחת חקירה פנימית במשרד הבריאות וחקירת משטרה בנושא.

קוטלר אמרה לוואלה ברנז'ה: "אני שמחה שהסיפור החשוב הזה נחשף בסופו של דבר בידי משווק מוצלח. אלא שלשם כך אין שום צורך ביכולת לזהות סיפור עיתונאי, רק בתקציב נדיב". היא הוסיפה כי "יש דברים שכסף לא יקנה אף פעם, עבודה עיתונאית אמיתית הוא אחד מהם. ולעצם העניין - לא משנה באיזה ערוץ התפרסמו הדברים, יש לעשות הכל כדי לעצור את האכזריות הזאת".

"סכום נמוך משמעותית מעלות נסיעה למעבדת כלבים בקוריאה"

גורם בחדשות 2: "כנראה שאושרת חוששת שלאור הביצועים של התוכנית שלה שוקלים בחדשות 10 להחליף אותה כפי שנעשה ביום שישי. חבל שהיא מנתבת את הזעם לעברנו"

בראיון למגזין "ליידי גלובס", שיתפרסם מחר, אמרה קוטלר כי "החוקר הפרטי שעשה את העבודה בבית האבות בתחקיר של 'חדשות סוף השבוע' בערוץ 2 הגיע אליי קודם. זה לא תחקיר מקורי שלהם". קוטלר טוענת כי נפגשה עם החוקר הפרטי 3 פעמים, אבל הוא רצה "המון כסף, ופשוט לא היה לנו". היא הוסיפה: "אני לא נגד לשלם על חומר, אבל לא היה לי לתת, ובעוד נשמתי נעתקת, ידעתי שזה יגמור במקום אחר. אני חושבת שמאז שהגשתי את 'חדשות סוף השבוע' בערוץ 2 לפני 20 שנה, לא היה להם סיפור כזה".

בתגובה לכך, חדשות 2 מסרו כי: "כנראה שאושרת קוטלר מתקשה לזהות סיפור גדול גם כשהיא רואה אותו מול העיניים. חדשות 2 שילמו סכום קטן עבור החזר הוצאות - סכום הנמוך משמעותית מעלות נסיעה למעבדת כלבים בקוריאה. אבל כנראה שיש דברים חשובים יותר להשקיע בהם כסף. בכל מקרה, אנחנו מאחלים לאושרת קוטלר להמשיך להצליח כפי שהצליחה עד כה". גורם בכיר בחדשות 2 אף הוסיף ואמר לוואלה ברנז'ה כי "כנראה שאושרת חוששת שלאור הביצועים של התוכנית שלה שוקלים בחדשות 10 להחליף אותה כפי שנעשה ביום שישי. חבל שהיא מנתבת את הזעם לעברנו".

זוהי לא הפעם הראשונה שמערכות החדשות של שני הערוצים מתכסחות: לפני כשבוע פורסם בוואלה ברנז'ה כי חדשות 2 ביטלו את הצטרפותם לנסיעת השרה מירי רגב למשחק הגומלין של עירוני נהריה בתורכיה. זאת לאחר שהבינו כי לא יסקרו זאת בבלעדיות - ואף ביקשו להוריד את הכתב הפרלמנטרי של חדשות 10 עקיבא נוביק מהמטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully