וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור לנדנברג ישמש כעורך הראשי של המהדורה המרכזית בחדשות 10

7.3.2017 / 14:32

פרסום ראשון: לנדנברג יחליף בתפקידו את ברוך שי, עורך המהדורה בשנה וחצי האחרונות, שמונה למנהל החדשות בתאגיד השידור "כאן". את לנדנברג יחליף בתפקיד רכז הכתבים הדר שיפר

ליאור לנדנברג. אלי דסה, מערכת וואלה! NEWS
ליאור לנדנברג/מערכת וואלה! NEWS, אלי דסה

ליאור לנדנברג מונה לעורך הראשי של המהדורה המרכזית של חדשות 10 - כך נודע לוואלה ברנז'ה. לנדנברג יחליף בתפקידו את ברוך שי, עורך המהדורה בשנה וחצי האחרונות, שמונה למנהל החדשות בתאגיד השידור "כאן".

לנדנברג (39) עיתונאי ומנהל, שימש כמנהל התוכן ורכז הכתבים של חדשות 10 וכעורך מוסף הצרכנות "ברקוד" עם נגה ניר-נאמן. הוא הצטרף לחדשות 10 ערב בחירות 2015, לאחר ששימש במשך כ-15 שנים כרכז הכתבים וראש דסק החדשות בעיתון "מעריב" והיה מבכירי מערכת העיתון.

את לנדנברג יחליף בתפקיד רכז הכתבים הדר שיפר. שיפר (28), התגייס לפני כעשור לגלי-צה"ל שם סיקר את ועדות הכנסת, ותחומי התחבורה, התיירות, הכלכלה והספורט. עוד כחייל החל לערוך את יומן הבוקר של התחנה, "בוקר טוב ישראל". לאחר שחרורו המשיך לעבוד בגלי-צה"ל כאזרח בתפקידי עריכה בכירים – לפני כ-3 שנים מונה לעורך החדשות הראשי בגלי-צה"ל, וניהל בפועל את מערך מהדורות החדשות של התחנה, מאוחר יותר שימש כסגנו של ראש מחלקת החדשות וכרכז הכתבים בתחנה.

בחדשות 10 אישרו את הפרטים.

ליאור לנדנברג אמר לוואלה ברנז'ה: "אני שמח מאוד על קבלת התפקיד ומודה לגולן יוכפז על האמון ולצוות הכתבים והמערכת של חדשות 10, שאני גאה להיות חלק מהם".

גולן יוכפז, מנכ"ל חדשות 10: "ליאור הוא המינוי הטבעי בתוך חדשות 10 לתפקיד המרכזי של עורך המהדורה. אני משוכנע שליאור ימשיך להצעיד את המהדורה להישגים. זו הזדמנות להודות לברוך על תרומתו למהדורה ולחדשות 10".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully