וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכירו את יעל אוסטרייכר

וואלה ברנז'ה

9.3.2017 / 11:14

היא מודה לגולן יוכפז, ענת פניני וגיא סודרי "האחד ויחיד", ואם לא הייתה עושה את מה שהיא עושה היום, כנראה שהייתה שחקנית תאטרון ולא תחקירנית בחדשות 2

יעל אוסטרייכר ערוץ 2. ראובן קסטרו
יעל אוסטרייכר ערוץ 2/ראובן קסטרו

(צילום: ראובן קסטרו)

גיל: 32

מה בעצם אני עושה: תחקירים בשטח ובמערכת לטובת כתבות המגזין והסדרות של מהדורת החדשות. הימים אצלנו מאוד שונים ודינאמים - החל מתחקיר, דרך מציאת מרואיינים ועד צילומים לכתבות. עיקר הטירוף מגיע כשמדובר במצלמות נסתרות. יום אחד מצאתי את עצמי עם מזוודת טרולי מסתננת למלון כתיירת צרפתייה, מנסה להביא תגובה ראשונה מאייל גולן ויום אחר על המטוס לבורגס מסתובבת עם חבורת נערים בני 18 בדרך לחופשת החלומות שלהם. אבל בדרך כלל סיפורי הכיסוי האלו הם אלו שמאפשרים להוציא לפועל תחקירים מורכבים. הפעם שעבדתי כסייעת בגן ילדים בתחקיר הסייעות של דפנה ליאל, שלימים גם זכה בפרס פרימור, הצליח להביא לתוספת סייעת שלישית לבני 3 בגני הילדים. או תחקיר בתי האבות של חיים ריבלין בו עבדתי כמטפלת בבית אבות סיעודי שהצליח להעביר את התנאים הקשים במקום. אם לא הייתי עושה מה שאני עושה היום, כנראה שהייתי שחקנית תאטרון.

השכלה: תואר ראשון בקולנוע וטלוויזיה, היום לומדת מסלול של תואר שני בחינוך ותעודת הוראה במכללת לוינסקי.

תפקידים קודמים: תחקירנית ב"אולפן שישי", עוד בתקופה שיאיר לפיד הגיש את התוכנית.

מי פתח לך את הדלת לתעשייה: גולן יוכפז (עורך התוכנית אז ד. ו) קיבל אותי לעבודתי הראשונה ב"אולפן שישי" והעבודה איתו כעורך הייתה בי"ס אמיתי לעיתונות. למהדורה המרכזית קיבלה אותי ענת פניני שנותנת לי את המקום להתבטא ולהתחפש לכל מה שבא לי, וכמובן גיא סודרי האחד ויחיד.

איפה את בעוד 5 שנים: מלמדת תנ"ך תלמידי חטיבה (או מצלמת תחקיר עם מצלמה נסתרת על מורות לתנ"ך).

מה אוכלת לצהריים: יש לנו חבורת סלט רצינית של "חדר המגזין" בעבודה, אבל כשאני בדרכים - מה שיש.

פרגני למתחרים: אני מכורה לסדרה המעולה "והארץ הייתה תוהו ובוהו" של העורך איתי לנדסברג-נבו של רשות השידור שעוסקת בתולדות ארץ ישראל. חובה לכולם. מאוד אהבתי גם את הסדרה של סמדר פלד על נווה תרצה במהדורה של 10.

  • עוד באותו נושא:
  • חדשות 2

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully