וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמשכות העזיבות במעריב: דנה סומברג תשמש מגישה קבועה בערוץ 20

13.3.2017 / 17:50

לוואלה ברנז'ה נודע כי סומברג, הכתבת המדינית של "מעריב", תעבור לשמש כמגישה קבועה של תוכנית הערב "לפני כולם". מדובר בעזיבה ה-8 בחודשים האחרונים של העיתון מקבוצת הג'רוזלם פוסט. והאם בערוץ 20 מתכננים לעשות "מחטף" לתאגיד?

דנה סומברג. פייסבוק, צילום מסך
דנה סומברג/צילום מסך, פייסבוק

הכתבת המדינית של "מעריב", דנה סומברג, עוזבת את העיתון ועוברת לערוץ 20 – כך נודע לוואלה ברנז'ה. סומברג הגישה לסירוגין את "לפני כולם", המשודרת בשעה 19:00, וכעת תשמש כמגישה הקבועה של התוכנית. היא גם השתתפה בעבר באופן חד-פעמי בפאנל של התוכנית "הפטריוטים" בערוץ 20.

סומברג צפויה לעזוב את "מעריב" בסוף מרץ, כאשר עדיין לא ברור מי יחליף אותה בתפקידה. היא עבדה ב"מעריב" בשלוש השנים האחרונות, ובעבר עבדה ככתבת הפלילים של חדשות 2 במשך 5 שנים.

ב-3 החודשים האחרונים עזבו את "מעריב" 8 עיתונאים, וביניהם: הכתב הצבאי נועם אמיר שעבר גם הוא לערוץ 20, כפי שפורסם בוואלה ברנז'ה, עורך מדור הספורט רביב שכטר פרש לתחום ההיי-טק וסגן עורך "מעריב סופהשבוע", אליק מרגלית, שעבר לחדשות 2.

בנוסף לכך, 3 עורכים עברו לאחרונה לכלי תקשורת אחרים – יוסי חטב ויוסי חי חנוכה ל"ידיעות אחרונות", ויעל ברנקין לזכיינית ערוץ 2 רשת. גם כתבת המגזין של "מעריב" טל אריאל אמיר עזבה ל"ישראל היום".

בתוך כך, בערוץ 20 צפויים להעלות הילוך בתקופה הקרובה בכל הנוגע להקמת חטיבת החדשות. לפי גורם המעורה בפרטים, בערוץ מעוניינים להקדים את תאגיד השידור ולהעלות עם מהדורת חדשות לפני "כאן בהקמה" – ואולם, מכיוון שכולם היו בטוחים שתאריך העלייה לאוויר של התאגיד יידחה שוב, התכנון היה להתמקד בשבועות הקרובים במכרז לערוץ הכנסת.

כעת, כאשר התברר כי התאגיד צפוי לעלות בתאריך שנקבע לו בסוף אפריל, בערוץ 20 יאיצו את הקמת חטיבת החדשות כך שיוכלו לעשות "מחטף" ולהעלות מהדורת חדשות לפני "כאן בהקמה".

לא התקבלה תגובה מסומברג. טרם התקבלה תגובה מערוץ 20.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully